کد خبر: ۱۱۱۰۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
تیم روبین‌کازان روسیه برای انجام دیدارش در لیگ اروپا برابر اتلتیکو مادرید که 2 هفته دیگر برگزار خواهد شد، به اسپانیا سفر کرد تا پیش از این دیدار و در تعطیلات لیگ روسیه بتواند اردویی 2 هفته‌ای در اسپانیا برگزار کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، روبین‌کازان که در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با اتلتیکو مادرید روبه‌رو شده است برای رسیدن به مرحله یک هشتم ابتدا باید در دیدار رفت در اسپانیا به مصاف این تیم برود.

 

هم‌اکنون یاران علیرضا حقیقی تمرینات ویژه‌ای برای این دیدار سخت انجام می‌دهند.

 

دومین روز تمرین روبین‌کازان در اسپانیا نیز بسیار پرانرژی برگزار شد که حضور یک میهمان ویژه به این امر کمک بیشتری کرده بود. فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه و سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس، رئال مادرید، تیم ملی انگلیس و... به تمرینات روبین‌کازان رفت و بازیکنان این تیم نیز با دیدن او تمرینات را با انگیزه‌تر دنبال کردند.

 

ابتدا کاپلو با اعضای کادر فنی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس تمرینات این تیم که علیرضا حقیقی هم حضور داشت، دنبال شد.

 

 

کاپلو تمرینات روبین‌کازان را در تمام مراحل تماشا کرد اما در قسمتی از تمرین که به تنیس فوتبال پرداخته شد، به طور اختصاصی با بازیکنان صحبت و نکات لازم را به آن‌ها گوشزد کرد.

 

البته در این بخش حقیقی و سایر ‌دروازه‌بان‌های روبین‌کازان تمرینات‌شان را به طور جداگانه و با مربی ‌دروازه‌بان‌ها پیگیری کردند.

 

کاپلو در پایان تمرین برای بازیکنان و کادر فنی روبین‌کازان آرزوی موفقیت کرد و به آن‌ها گفت: «امیدوارم که در تمام مسابقاتی که پیش رو دارید موفق باشید.» اردوی روبین‌کازان در اسپانیا تا 2 هفته دیگر ادامه خواهد داشت که البته در این اردو قرار است یک دیدار تدارکاتی هم برگزار شود.

 

علیرضا حقیقی، ‌دروازه‌بان ایرانی روبین‌کازان نیز قرار است برای بازی با لبنان از اسپانیا به ایران بیاید تا در تمرینات تیم ملی شرکت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها