کد خبر: ۱۱۱۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم استقلال گفت:اگر طرفداران پرسپولیس علیه من شعار دادند و حتی توهینی هم شد،حق داشتند و لابد استحقاقش را داشته ام.هواداران پرسپولیس حق دارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، میرشاد ماجدی درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس مقابل فولاد و شعارهایی که هواداران پرسپولیس علیه او سر دادند عنوان کرد:من نمی خواهم به این مساله و علل آن ورود کنم اما معتقدم برخی مسائل باید در جای خود ریشه یابی شود.شاید الان صلاح نباشد که به جزییات این بحث ورود کنم اما  بعدا در این باره واقعیت ها را می گویم و حرفهایم را می زنم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند به چه دلیل هواداران پرسپولیس علیه او شعار دادند گفت:هر چقدر فکر می کنم به نتیجه ای نمی رسم که چرا و به کدامین دلیل اینچنین رفتاری با من شد.من در دوران بازی،مربیگری،مدیریت و سایر فعالیت هایی که در فوتبال داشتم ،هرگز با چنین رفتاری روبرو نشده بودم.به هر حال اگر طرفداران پرسپولیس علیه من شعار دادند و حتی توهینی هم شد،حق داشتند و لابد استحقاقش را داشته ام.هواداران پرسپولیس حق دارند.

 

ماجدی درباره اینکه آیا این شعارها را مرتبط با اتفاقات روزهای پیش و پس از دربی نمی داند گفت:خدا عالم است.از هواداران پرسپولیس سوال کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها