کد خبر: ۱۱۱۰۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از قول من مصاحبه‌ای منتشر کردند که در مورد حاتمی و تیم ملی بود، بنابراین این مسئله را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش 598، کریم انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهار نظری که از وی در مورد دعوت از مهاجم تیم استقلال به تیم ملی منتشر شده بود، گفت: من پس از دعوت نشدم به تیم ملی نه درباره تیم ملی صحبت کردم و نه درباره فرزاد حاتمی. حالا برخی ها از قول من حرف‌هایی نوشتند که واقعاً تعجب می‌کنم.

وی افزود: بعد از آنکه کی‌روش اسامی تیم ملی را اعلام کرد و نام من در فهرست نهایی او نبود، هیچ مصاحبه ای انجام ندادم، بنابراین این موضوع را پیگیری خواهم کرد، چرا که دوست ندارم نقل و قول های نادرستی از طرف من منتشر شود.من احترام خاصی برای رسانه های ورزشی قائل هستم که همواره تلاش مضاعفی را در این حوزه دارند، اما به دلیل انتشار نقل و قول جعلی از بنده، این موضوع را تا آخر پیگیری خواهم کرد تا همه چیز در این باره روشن شود.

انصاری‌فرد تاکید کرد: آرزوی قلبی من مثل همه ایرانی‌ها سربلندی و موفقیت‌ تیم ملی فوتبال کشورم است که امیدوارم با نتایج خوبش دل مردم را شاد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها