کد خبر: ۱۱۰۹۶۴
زمان انتشار: ۰۷:۰۲     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
برگی دیگر از شباهت های فرزند هاشمی با بچه های مردم:
هیچ وقت جمله عجیب حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در واكنش به دستگيري مهدي هاشمي که گفته بود "فرزندان او فرقي با بچه‌هاي مردم نداشته و بايد بدون تبعيض با آنها برخورد شود" از یادمان نمی رود. هرچند که همان زمان نیز کمتر کسی پیدا شد که هم سنخی فرزندان هاشمی رفسنجانی را با فرزندان مردم بپذیرد اما بیان این جمله از زبان رئیس مجمع تشخیص مصلحت خود معیار سنجشی برای رفتارهای بعدی اکبر هاشمی رفسنجانی نسبت به فرزند خطا کارش بود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هیچ وقت جمله عجیب حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در واكنش به دستگيري مهدي هاشمي که گفته بود "فرزندان او فرقي با بچه‌هاي مردم نداشته و بايد بدون تبعيض با آنها برخورد شود" از یادمان نمی رود.

هرچند که همان زمان نیز کمتر کسی پیدا شد که هم سنخی فرزندان هاشمی رفسنجانی را با فرزندان مردم بپذیرد اما بیان این جمله از زبان رئیس مجمع تشخیص مصلحت خود معیار سنجشی برای رفتارهای بعدی اکبر هاشمی رفسنجانی نسبت به فرزند خطا کارش بود.

مهدی هاشمی که پس از ورود به ایران و مراجعه به منزل و دیدار با خانواده، به مدت 84 روز در بازداشت موقت جهت رسیدگی به پروند به سر می برد در حالی آزاد گردید که به گفته عباس جعفری‌دولت‌آبادی دادستان تهران کیفر خواستی مشتمل بر 125 صفحه با 12 عنوان اتهامی برای او صادر گردیده است.



در همین خصوص جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و حضور وزیر اطلاعات، گفت: در این جلسه آقای مصلحی در خصوص جرائم مهدی هاشمی اظهار داشت وی 12 اتهام در حوزه امنیتی، اقتصادی و برخی موارد دیگر دارد که فعلا به 5 اتهام آن رسیدگی شده است.

در این بین حضور روز گذشته مهدی هاشمی در انظار عمومی به بهانه مراسم تشییع مرحوم حبیبی و هم نشینی وی با مسئولین عالی رتبه و وزراء از مواردی بود که نه تنها موجب سرخوردگی بسیاری از حامیان انقلاب اسلامی گردید بلکه ما را دوباره به یاد جمله باور نکردنی آقای هاشمی در خصوص یکسان بودن فرزندش با فرزندان مردم ایران انداخت.

فرض کنید که فرزند یک شهروند عادی در کشور خلافی بسیار بسیار کمتر از اقدام علیه امنیت ملی (بنا برگزارش کمیسیون اصل نود در خصوص نقش مهدی هاشمی در فتنه 88) انجام داده باشد، آیا این شهروند عادی خلاف کار امکان نشستن در بین دو وزیر را دارد؟



گمان کنید یک دانشجوی فریب خورده در فتنه 88 که در اغتشاشات حضور پیدا کرده است با عناصر ضد انقلابی چون نیک آهنگ کوثر ارتباط برقرار می کند(ارتباط نه رفاقت) و در مکالمه ای با آن عنصر ضد انقلاب علیه مسئولین ارشد نظام سخنانی را بر زبان می آورد، آیا این دانشجوی فریب خورده امکان حضور در مکانی که بسیاری از مسئولین نظام حاضراند را دارد؟

به عقیده نگارنده همان طور که وقوع اختلاس 3 هزار میلیاردی بنا بر گفته رهبر فرزانه انقلاب موجب نگرانی و نا امیدی مردم می شود حضور یک متهمی به بزرگی مهدی هاشمی در کنار مسئولین نظام نیز به همان اندازه و حتی بیشتر خطرناک بوده و بسیاری از دل دادگان به انقلاب را آزرده خاطر می نماید.

البته مهدی هاشمی تنها به حضور اکتفا ننمود و بنابر گفته منابع مطلع در گفتگو با خبرگزاری فارس وی سوالاتی را از دکتر حسینی در خصوص بازداشت اخیر خبرنگاران حامی فتنه 88 پرسیده است که در نوع خود قابل تامل می باشد.

به یاد طلبه سیرجانی صلوات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها