کد خبر: ۱۱۰۹۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۱۳ بهمن ۱۳۹۱

به گزارش پایگاه 598، مراسم تشییع جنازه حسن حبیبی امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.

قبل از تشییع پیکر وی، برخی مسئولین در محل موسسه ایران شناسی حاضر شده بودند.

مهدی هاشمی هم امروز برای تشییع پیکر حسن حبیبی همراه با پدرش در مراسم تشییع حضور یافت که نشستن وی در کنار وزیر ارشاد و صحبت با حسینی یکی از اتفاقات ویژه این مراسم بود.

یک منبع آگاه در همین رابطه به خبرنگار فارس گفت مهدی هاشمی در مورد خبرنگارانی که اخیرا بازداشت شده‌اند از وزیر ارشاد سؤالاتی را پرسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
بابا این خبرگزاری فارس هم اگر منبع آگاه نداشت !!!!! اصلا خبر نمی توانست تولید کند !!!!
پاسخ
مرادي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
هنوز صاحب خانه تشريف دارند فضول باشي ها !
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
اصلا چرا وزیر ارشاد با او حرف زد؟
اصلا چرا مقامات کشور در کنار او نشتستند (در یک عکس دیگر او را در کنار آقای صالحی دیدم). شأنیت وزیر این است (مگر این که خود او بعد آمده باشد و در کنار یک وزیر نشسته باشد, که در این صورت سؤال این است که چرا به مهدی اجازه داده شده است در چنین مراسمی که بزرگان کشور در آن حضور دارند, شرکت کند)؟
او یک مجرم سیاسی و اقتصادی است و علیه نظام دست به اقدامات امنیتی زده است. یکی دیگر از جرمهای او جاسوسی و ارتباط با بیگانه گان است.
ما باید در زمینه اصول اخلاقی خود بیشتر یاد بگیریم که صریح, رک, بی تعارف, و قاطع و خرده بین باشیم. و از هر گونه رودربایستی بپرهیزیم.
یادمان رفته است که یکی از داستانهایی که در باره امام علی (ع) از کودکی میخواندیم این بود که ایشان هنگام سخن با برخی در امور شخصی در بیت المال, شمع را خاموش کردند.... این یعنی بی تعارفی در امر حق و رودربایستی نداشتن و مو را از ماست کشیدن.
مثلا چه میشد اگر دو صندلی دو طرف مهدی هاشمی از مقامات کشور خالی میماند, مگر از کسانی که با او زاویه ای ندارند... مانند مثلا پدرش یا خاتمی و غیره..
ما نمیدانیم گفتگوی وزیر ارشاد با ایشان بر سر چه بود, ولی اگر این سخن درست باشد که مهدی هاشمی از وزیر ارشاد در باره خبرنگار بازداشت شده پرسشهایی کرد, آیا این مجرم حق دارد از وزیر ارشاد چنین سؤالی بکند و پاسخ هم -هر چه باشد- بگیرد؟ آیا اگر بنده حقیر -مثلا- در چنین مراسمی پیش وزیر مینشستم, و از ایشان چنین پرسشی میکردم, ایشان اصلا پاسخ میداد؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
پولداری و هزار دردسر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها