کد خبر: ۱۱۰۷۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
انتقاد شدید اپوزیسیون کردستان عراق از بودجه اقلیم/
حکومت اقلیم کردستان عراق 10 میلیارد دینار معادل (20میلیارد تومان) در شش ماهه دوم سال 2012 میلادی صرف ضیافت های شبانه کرده و این مبلغ در سال 2013 میلادی به 28 میلیارد دینار افزایش پیدا کرده است.
همزمان با آغاز بررسی بودجه 2013 حکومت اقلیم کردستان عراق در پارلمان کردستان عراق ، فراکسیون تغییر در پارلمان انتقادات شدیدی را نسبت به بودجه حکومت اقلیم کردستان عراق مطرح و حکومت اقلیم کردستان عراق را به فساد متهم کرد.

عکس آرشیوی

براساس گزارش فراکسیون تغییر نزدیک به 344 میلیارد دینار معادل (700میلیارد تومان ) بودجه سیستم های اطلاعاتی حزب دمکرات کردستان عراق و اتحادیه میهنی کردستان عراق است .این در حالی است که کل جمعیت کردستان عراق 6 میلیون نفر است و روشن نیست این بودجه کلان صرف چه چیزی می شود؟

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، در همین راستا 700 میلیارد دینار به کدهای غیر روشن مانند و دیگر اختصاص یافته است که مشخص نیست این بودجه به چه چیزی اختصاص داده شده است.

براساس این گزارش حکومت اقلیم کردستان عراق 10 میلیارد دینار معادل (20میلیارد تومان) در شش ماهه دوم سال 2012 میلادی صرف ضیافت های شبانه کرده و این مبلغ در سال 2013 میلادی به 28 میلیارد دینار افزایش پیدا کرده است.

از ردیف های عجیب و غریب بودجه ، اختصاص 150 میلیون دینار برای خرید و نگهداری حیوانات است که این فراکسیون به آن اشاره کرده است.

بودجه سال 2013 حکومت اقلیم کردستان عراق 15 تریلیون و 257 میلیارد و 849 میلیون دینار عراقی برآورد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها