کد خبر: ۱۱۰۶۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
هواداران پرسپولیس علیه دروازه‌بان استقلال و داور بازی شعار سر دادند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در حالی آغاز شد که کمتر از 7 هزار نفر برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند.


* هواداران پرسپولیس در زمان ورود "یحیی گل‌محمدی" به زمین که مثل همیشه به تنهایی از رختکن وارد زمین می‌شود و روی نیمکت می‌نشیند به شدت سرمربی تیم خود را تشویق کردند.


* نکته جالب در مورد ترکیب امروز پرسپولیس نیمکت نشینی کریم انصاری فرد، مهدی مهدوی کیا و علیرضا نورمحمدی است که در بازی گذشته برابر استقلال در ترکیب ثابت بودند.


* هواداران پرسپولیس در نیمه اول از نحوه قضاوت سعید مظفر‌ی‌زاده ناراضی بودند و علیه او شعار سر دادند. از سوی دیگر؛ تماشاگران پرسپولیس شعارهایی را علیه میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال سر دادند. ضمن اینکه این اتفاق علیه حسین عسگری، رییس دپارتمان داوری هم پس از صحنه مشکوک روی مهرداد پولادی در داخل محوطه جریمه تکرار شد.


* هواداران پرسپولیس همچنین علیه مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال شعار سر دادند و نیلسون را دروازه‌بانی بهتر از او دانستند. تماشاگران پرسپولیس کارلوس کی روش را تشویق کردند. او و دستیارانش از تماشاگران این بازی هستند.


* سیدجلال حسینی در نیمه اول در دو صحنه تذکر جدی به عادل کلاه‌کج هافبک پرسپولیس داد. کلاه‌کج در دو صحنه توپ را لو داد و باعث ایجاد خطر روی دروازه‌ پرسپولیس شد.

 

این بازی تا دقیقه 55 بدون گل مساوی در جریان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها