کد خبر: ۱۱۰۶۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در روزی که برای پرسپولیس بد بود توانستیم یک امتیاز بگیریم.»

* نوری: در روز بدمان یک امتیاز گرفتیم


محمد نوری عنوان کرد: «در بازی‌های آینده باید جبران کنیم تا بتوانیم سه امتیاز کسب کنیم. کارمان سخت‌تر شده است. تمام تلاش خود را در این دیدار انجام دادیم، البته فولاد در ضد حمله خوب کار کرد و موقعیت‌های زیادی خلق کرد.»


وی درباره اینکه فولادی‌ها یک بار توپ را به تیر دروازه زدند و پرسپولیس با خوش‌شانسی گل دریافت نکرد، خاطرنشان کرد: «به هر حال آنها هم بی‌دقت بودند و ما هم بی‌دقتی کردیم، قشنگی فوتبال به همین چیزهاست. دو تیم بازی خوبی ارائه دادند.»


بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش معتقد بوده تمارض در لیگ زیاد است و بازی‌ها کیفیت ندارد، یادآور شد: «به هر حال هر تیمی روز بدی دارد امروز هم روز بد پرسپولیس بود،‌ما در روز بدمان توانستیم یک امتیاز بگیریم آن هم از تیم رده سومی، امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر عمل کنیم.»


نوری درباره عملکرد نهایی پرسپولیس و هدف این تیم تصریح کرد: «ما تلاش می‌کنیم تا در لیگ بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و در جام حذفی هم قهرمان شویم، تا روز آخر هم برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید.»


* انصاری‌فرد: در دربی هم به گلزنی فکر می‌کردم


کریم انصاری‌فرد گفت: «بازی کاملا هجومی را انجام دادیم و بدون استرس کار می‌کردیم ما در دربی هم به دنبال گل‌زنی بودیم اما متاسفانه در دو بازی گذشته نتوانستیم دروازه حریفان را باز کنیم. امیدوارم این روند به اتمام برسد و با کسب نتایج خوب رو به بالا حرکت کنیم.»


وی درباره اینکه پرسپولیس نوسان دارد، عنوان کرد: «ما در این بازی موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما به گل نرسیدیم. هر دو تیم بسیار پرتلاش بازی کردند و جا دارد خسته نباشید بگوییم.»


انصاری فرد در مورد اینکه مهاجمان این هفته گل‌های کمی را به ثمر رساندند، خاطرنشان کرد: «مهاجمان در هفته‌های گذشته گل های زیادی را زدند و حالا این هفته نتوانستند گل‌زنی کنند. وقتی یک هفته مهاجمان گل نمی‌زنند همه در مورد آن صحبت می‌کنند باید بدانیم که در نیم فصل دوم تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند و گل زدن سخت شده است.»


* حسینی: فولاد روی ضدحملات برنامه داشت


سیدجلال حسینی گفت: «بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم ما در دیدار ماقبل دربی عملکرد خوبی نداشتیم و می‌خواستیم در این دیدار نمایش پرقدرتی را ارائه کنیم. فولاد در دفاع بسیار قوی کار می‌کرد و روی ضد حملات برنامه داشت. امروز بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.»


مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیسی‌ها استرس دربی را همچنان داشتند، عنوان کرد:‌ «بازی دربی تمام شده و ما فکرمان را به مسابقات بعدی معطوف کردیم، وقتی تیمی روی ضد حملات برنامه دارد، کار بسیار سخت است، مخصوصا برای ما که برای گل زدن جلو می‌رفتیم این باعث می‌شد بازیکنان هم حس حمله داشته باشند و هم محتاط عمل کنند.»


حسینی در مورد درگیری که با شریفات پیدا کرد، گفت: «اتفاق خاصی نیفتاد. در فوتبال برخی اوقات چنین مسائلی پیش می‌آید، بعد از بازی از یکدیگر به خاطر این اتفاق دلجویی کردیم.»


* عابدزاده: دوست دارم مثل پدرم نفر اول پرسپولیس شوم


امیر عابدزاده، دروازه بان پرسپولیس گفت: «من تابع تصمیم کادر فنی هستم و مشکلی با این مسئله ندارم، امروز پرسپولیس خوب بازی کرد البته من در دربی نبودم و مشکلی با این مسئله ندارم.»


وی ادامه داد: «من به آینده امیدوارم و دوست دارم مثل پدرم روزی دروازه‌بان اول پرسپولیس شوم با همه رفاقت دارم و از تجربه همه بازیکنان پرسپولیس استفاده می‌کنم.»


* رضایی: کارمان سخت شد


غلامرضا رضایی عنوان کرد: «بازی خیلی سختی بود و پیش از این هم تصور می‌کردیم که برابر فولاد بازی مشکلی خواهیم داشت. با این وجود می‌توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم.»


وی ادامه داد: «موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و جایی نبود که بخواهیم امتیاز بدهیم. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم، کارمان برای بازی‌های آینده دشوارتر شده است.»


* کلاه‌کج: تمام امیدمان به جام حذفی است


عادل کلاه‌کج با اشاره به اینکه همواره زندگی فوتبالی خود را از فولاد می‌داند درباره این دیدار گفت: «ما امتیازها را به راحتی از دست می‌دهیم و در واقع لیگ را از خودمان می‌گیریم. در برخی از بازی‌ها می‌شود 6 گل به ثمر می‌رسانیم اما در برخی دیگر هم اینگونه می‌شود و نمی‌توان به گل دست یافت.»


وی افزود: «تمام امیدمان به جام حذفی است و تلاش می‌کنیم تا در این مسابقات بتوانیم موفق باشیم.»


* نوروزی: تمرکز پرسپولیس روی جام حذفی است


هادی نوروزی گفت: «هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند اما ما نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم و در نهایت بازی مساوی تمام شد.»


وی افزود: «لیگ برتر برای پرسپولیس تمام شده و تمرکز ما بر روی جام حذفی است با این حال می‌خواهیم در لیگ برتر هم به رده‌های بالای جدول برسیم.»


* پروویچ: دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم


مارکو پروویچ گفت: «دو تیم بازی خوبی انجام دادند و ما پنج شش موقعیت گلزنی را خلق کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم زیرا در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و این جزیی از فوتبال است.»


وی در مورد اینکه خودش خوب بازی کرد یا نه گفت: «نمی‌دانم خوب بازی کردم یا نه، کارشناسان باید در این مورد نظر بدهند. من با تمام وجود در خدمت پرسپولیس هستم و خیلی دوست دارم با این تیم در جام حذفی قهرمان شوم تا یک نیم‌فصل خوب را با پرسپولیس پشت ‌سر بگذاریم. لیگ برتر برای ما تمام شده است.»


* قاضی: کم گل شدن هفته تقصیر مهاجمان نیست


محمد قاضی گفت: «بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.»


وی افزود: «بازی بدی ارائه نکردیم بازی کردن مقابل تیمی که 3 بازیکن درون زمین ما گذاشته و چشم به ضد حملات دارد بسیار سخت است و باید مراقب ضد حملات می‌بودیم.»


قاضی در مورد اینکه مهاجمان در این هفته نتوانستند گل‌های زیادی به ثمر برسانند، خاطرنشان کرد: «هفته پرگلی را پشت سر نگذاشتیم، در این اتفاق تنها مهاجمان مقصر نیستند. وقتی تیمی گل می‌زند همه بازیکنان تلاش کردند و وقتی هم تیمی گل می‌خورد همه بازیکنان مقصر هستند فوتبال یک بازی تیمی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها