کد خبر: ۱۱۰۴۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
جواد نکونام مدعی است خروج نامش از فهرست 18 نفره استقلال در مصاف پیکان به درخواست خودش بوده اما شایعه شده این تصمیم دلیل دیگری داشته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ همانگونه که از قبل اعلام شده بود نام جواد نکونام در فهرست 18 نفره استقلال برای بازی با پیکان قرار نگرفت و آبی‌پوشان در غیاب جواد، 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند.


در این میان جواد نکونام مدعی است این تصمیم را قلعه‌نويی به درخواست او گرفته اما برخی شنیده‌ها حاکی است اقدام قلعه‌نويی و خارج کردن نام نکونام از فهرست 18 نفره دلیل دیگری دارد.


اگرچه یکی از دستیاران امیر می‌گوید قلعه‌نويی به دلیل حساسیت بازی بعدی استقلال برابر راه‌آهن، به نکونام 2 اخطاره استراحت داد تا با دریافت کارت زرد سوم، محروم نشود و بازی با راه‌آهن را از دست ندهد اما از یک منبع موثق شنیدیم بازی نکردن نکونام در بازی امروز به اختلاف این ملی‌پوش با رحمتی مربوط می‌شود.


راست و دروغش گردن راوی که می‌گوید همان طور که کی‌روش در اختلاف نکونام و رحمتی از جواد حمایت می‌کند، قلعه نويی هم تصمیم به حمایت از رحمتی دارد، به خصوص که شایعه شده رحمتی به دلیل روابط عالی‌اش با قلعه‌نويی، از چشم سرمربی تیم ملی افتاده است.


البته حتی اگر تمام این شنیده‌ها هم دروغ باشد، باز نمی‌توان قبول کرد قلعه‌نويی به حرف نکونام او را از فهرست خارج کرده باشد. امیری که ما می‌شناسیم از بازیکن خود حرف‌شنوی ندارد، حتی اگر آن بازیکن کاپیتان تیم‌ملی باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها