کد خبر: ۱۱۰۴۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه کوپن اصلاح‌طلبان پس از فتنه ۸۸ باطل شده است، گفت: اظهار نظرهای اخیر فتنه‌گران ۸۸ دست‌و پازدن‌ برای حضور مجدد در عرصه سیاسی کشور است.

به گزارش 598، علی صالحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره اظهار نظرهای اخیر اصلاح‌طلبان و دعوت اصولگرایان به سعه‌صدر گفت: اصلا مشخص نیست که جریان اصلاح‌طلبی در کشور وجود دارد یا نه؟ و اصلاح‌طلبان در حد و اندازه ورود به عرصه سیاسی هستند یا خیر؟ کوپن اصلاح‌طلبان پس از فتنه 88 باطل شده است و این دست‌وپازدن‌ها برای حضور مجدد در عرصه سیاسی کشور است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رابطه خود را با غرب مشخص نکرده‌اند، اظهار داشت: این جریان نمی‌تواند در انتخابات حضور یابد. ما مخالف دیدگاه‌های متفاوت نیستیم اما این دیدگاه‌ها باید در راستای اهداف نظام و چارچوب قانون جمهوری اسلامی باشد.

صالحی درباره بدنه سیاسی دو جریان اصلاح‌طلبی و اصولگرایی افزود: ما باید در چارچوب گروه‌بندی‌های سیاسی، بنابر گفته خود اصلاح‌طلبان برای احزاب مخالف احترام قائل شویم. این چیزی است که خود این جریان بدان عمل نکرد. اما بر خلاف آنان جریان اصولگرایی در بدنه خود اخلاق‌گرایی و تقوای سیاسی دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان اقدامات اصلاح‌طلبان را پس از انتخابات 88 در دانشگاه‌ها پرتنش خواند و یادآور شد: جریان اصلاح‌طلبی تز فکری خودشان را نیز رعایت نمی‌کنند و توپ را به زمین اصولگرایان می‌اندازند تا شاید دوباره بتوانند به عرصه سیاسی کشور بازگردند.

صالحی خاطر نشان کرد: در جریان فتنه نبود سعه صدر، باعث شد که پیش از اعلام نتایج انتخابات، اصلاح‌طلبان خود را پیروز اعلام کنند و این نمونه بارز عدم سعه صدر در این جریان است.

وی در ادامه افزود: اگر منظور از سعه صدر تحمل براندازی نظام است ما سعه صدر نخواهیم داشت و در مقابل تحرکات می‌ایستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان به شرح منافع ملی از دیدگاه اصلاح‌طلبان پرداخت و متذکر شد: اصلاح‌طلبان در دیدگاه گفتمانی خود داعیه دموکراسی دارند که این واهی است و منافع آنان در دیدگاه سکولار است.

صالحی استفاده ریاکارانه از نام مردم و پیگیری مطالبات نامشروع با استفاده از این لفظ را از شاخصه‌های جریان اصلاح‌طلب دانست و در پایان گفت: بنا بر آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است منافع ملی شامل آنچه که تعالی جمهوری اسلامی و بانیان آن است می‌شود، این تعریف با آنچه در جریان اصلاحات مطرح است بسیار متفاوت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها