کد خبر: ۱۱۰۳۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
آقای فنایی که به عنوان پیشکسوت داوری مورد احترام همه ما است ما را در شرایطی نمی‌داند که بخواهیم درباره داوری صحبت کنیم ولی یک سوال می‌پرسم، اگر ما هم مهاجمان حریف را می زدیم چطور ؟

سایت گل-سید جلال حسینی، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس تهران امروز به گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پرداخت و بار دیگر از حاشیه‌های به جامانده از دربی هفتاد و ششم سخن گفت تا پرونده‌ی این دیدار همچنان باز بماند.

قهرمانی نه، آقای فنائی چگونه خطائی پنالتی است؟

طرف صحبت من آقای قهرمانی نیست. او هم مثل همه ما تحت فشار بازی بود. قطعا نهایت تلاش خود را کرد و برای او احترام قائل هستیم. من فقط بعد از دیدن برنامه 90 می‌خواهم از آقای فنایی بپرسم که چگونه خطایی پنالتی است که هیچ یک از آن سه صحنه خطای پنالتی اعلام نشد.

برای ما چطور آقای فنائی ؟

آقای فنایی که به عنوان پیشکسوت داوری مورد احترام همه ما است ما را در شرایطی نمی‌داند که بخواهیم درباره داوری صحبت کنیم ولی یک سوال می‌پرسم، اگر ما هم مهاجمان حریف را همینطور در هجده قدم خود متوقف کنیم، پنالتی نخواهد بود؟

رحم حسینی به جوانی قهرمانی !

ما با این تفکر وارد زمین شده بودیم که نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شویم و کار را برای داور سخت کنیم. در آن صحنه هم اگر متوجه شده باشید یک لحظه می‌خواستم اعتراض کنم ولی بعد دیدم آقای قهرمانی داور خوب و جوانی است و ممکن است اعتراض من کار را برای او سخت‌تر کند. به همین دلیل پیگیر موضوع نشدم. در صحنه‌های دیگر هم که در بازی روی داد، دیدید که بچه‌ها در جریان بازی اعتراض چندانی نکردند.

برابر فولاد دربی را فراموش می‌کنیم

ما قبل از دربی در بازی با داماش خوب عمل نکردیم و حالا نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که بازی با فولاد هم تحت تاثیر قرار بگیرد. اکنون دربی تمام شده است و ما باید بازی به بازی پیش برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها