کد خبر: ۱۱۰۳۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
در مسابقه‌اي كه فقط در وقت‌هاي تلف‌شده‌اش دو گل، يك پنالتي و يك اخراجي داشت، ملواني‌ها با يك برد پرگل داربي حيثيتي شمال را به سود خود خاتمه دادند
داماش ملوان

سايت گل-

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- جام خليج‌پارس

دوره دوازدهم- هفته بيست‌وچهارم

ملوان انزلي 3- داماش گيلان 1

گل‌ها: جلال رافخایی (9 و ۹۴-پنالتی)، محمد نزهتی (۷۶) برای ملوان- سعید حلافی (۹۶) برای داماش

سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۱- ساعت 15:30

ورزشگاه تختي بندرانزلی

تماشاگر: حدود ۴۰۰۰ نفر

داور: احمد صالحی

کمک‌ها: رضا سخندان و علیرضا کنعانی

اخطار: محمد آبشک (۱۴)، هادی سهرابی (۲۸) و ابوذر رحیمی (۳۵) از داماش- جواد شیرزاد (۴۴) از ملوان

اخراج: حسن رودباریان (دقیقه ۹۰) از داماش

 

ملوان انزلي: سرگئی پاشنکو- سعید سالارزاده- احمد آهی- بابک پورغلامی- جواد شیرزاد- پژمان نوری- سعید یوسف‌زاده- سعید عزت‌اللهی (از دقیقه ۵۳ مازیار زارع)- محمد نزهتی- مهرداد اولادی- سیدجلال رافخایی

سرمربی: محمد احمدزاده

 

داماش گیلان: حسن رودباریان- علیرضا نظیف‌کار- مرتضی ابراهیمی- ملو داسیلوا- ابوذر رحیمی- محمد آبشک (از دقیقه ۷۲ مصطفي حاجتی)- هادی سهرابی- حسین ابراهیمی- رسول سروش‌نیا (از دقیقه ۵۸ سعید حلافی)- محمدرضا مهدوی- امین متوسل‌زاده (از دقیقه۶۰ افشین چاووشی)

سرمربی: حمید درخشان

 

شرح بازی

نیمه اول

با شروع بازی ملوانان به سرعت حاکم توپ و میدان شدند و در دقیقه ۹ با میدان‌داری پژمان نوری و تیزهوشی رافخایی به گل رسیدند. ملواني‌ها در ادامه نیز چند موقعیت خوب را توسط اولادی و نوری روی دروازه داماش به وجود آوردند. از اواسط نیمه اول اما این داماش بود که صاحب توپ و میدان شد و چند موقعیت بر روی دروازه ملوان تدارک دیدند که مهم‌ترین آن‌ها شوت رسول سروش‌نیا در محوطه جریمه بود. اين بازيكن در حالی که هیچ‌کس هم مزاحم او نبود ضربه خودش را با بی‌دقتی به بیرون زد. در اين نيمه داور میدان برای کنترل بازی با سوت‌های پی‌درپی از سرعت بازی کاسته بود.

نیمه دوم

در این نیمه تا ۱۵دقیقه پایانی بازی، دو تیم رقابتی پایاپای را دنبال كردند اما موقعیت چندانی روز دروازه‌ها خلق نشد تا اینکه در دقیقه ۷۶ در حالی که داماش کم‌کم بر بازی مسلط می‌شد، بر اثر اشتباه داسیلوا نزهتی گل دوم ملوانان را به ثمر رساند. بعد از این گل یاران داماش سعی در جبران نتیجه داشتند که در این امر موفقیتی حاصل نشد و این ملوانان بودند که در موقعیت تک‌بهتک دیگری که این بار هم توسط نزهتی به دست آوردند، به یک ضربه پنالتی مشكوك دست یافتند که ضربه پنالتی را رافخایی به گل سوم ملوان تبدیل کرد. در پی اعلام این ضربه پنالتی حسن رودباریان نیز توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد در حالی که به نظر مي‌رسيد خطا در بیرون از محوطه جریمه و توسط نظیف‌کار برروی مهاجم ملوان صورت گرفته است!

 

شرح گل‌ها:

1-0 ملوان؛ دقيقه 9: نفوذ و سانتر پژمان نوری را رافخایی در دقیقه ۹ با ضربه سر به تور دروازه داماش رساند.

2-0 ملوان؛ دقيقه 76: اشتباه مبتدیانه داسیلوا، بازیکن برزیلی داماش نزهتی را در موقعیت تک‌به‌تک با رودباریان قرار داد که نزهتی هم قدر این موقعیت بادآورده را دانست و نتیجه را ۲-۰ كرد.

3-0 ملوان؛ دقيقه 94: موقعیت تک به تک دوباره نزهتی با حسن رودباریان و سرنگونی نزهتی در دقیقه ۹۰ بازی، منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به نفع ملوانان شد. در حالی که به نظر می‌رسید خطا توسط مدافع داماش و در بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاده است، ضربه پنالتی را رافخایی به گل سوم ملوان تبدیل کرد.

3-1 داماش؛ دقيقه 96: سعید حلافی با يك فرصت در محوطه جريمه ملوان تك‌گل دیرهنگام داماش را به ثمر رساند.

 

اتفاق ويژه:

1-تنها ۳۰۰۰ تماشاگر طرفدار ملوان و حدود ۱۰۰۰ طرفدار داماش در ورزشگاه حضور داشتند که داماشي‌ها سکوی تماشاگران مهمان را تقریباً پر كرده بودند.

2-علیرغم دستور سازمان لیگ و همچنین قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه تختی انزلی همچنان از داشتن شبکه اینترنت بی‌سیم محروم است.

3-با اخراج دروازه‌بان داماش چون هر سه تعویض این تیم به انجام رسیده بود هادي سهرابي در دقايق پاياني درون دروازه قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها