کد خبر: ۱۱۰۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم استقلال اعتقاد دارد، برد تیمش با وجود همه کارشکنی‌ها به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و پیکان که با برد سه بر صفر آبی‌پوشان پایان یافت، گفت: با یک بازی خوب و گل‌های خوب خدا را شکر می‌کنم که این دیدار را بردیم؛ چرا که با وجود 10 روز تعطیلی به این برد نیاز داشتیم تا در صدر جدول باقی بمانیم.

او درباره بازی هم عنوان کرد:‌ پیکان ابتدا برای گل نخوردن در این دیدار حاضر شده بود و تلاش داشت در شروع‌های مجدد و ضدحملات به گل برسد. در نیمه دوم با سرعت دادن به بازی و ایجاد تغییرات توانستیم لایه‌های دفاعی این تیم را رد کنیم و البته نباید فراموش کنیم بارش باران در کیفیت این بازی تاثیرگذار بود. از تیمم ممنونم و همان طور که شما مستحضر هستید ما یک روز کمتر از رقیب‌مان در داربی استراحت کردیم و امروز هم یک روز کمتر استراحت کردیم و به این دیدار آمدیم. در خاطر داشته باشید که ما یک سفر هم با هواپیما داشتیم. از آقای تاج می‌خواهم تا به این مسئله رسیدگی کند تا شک و شبهه‌ای باقی نماند. البته چون این بازی را بردیم، این حرف‌ها را می‌زنم تا یک روز نیایند بگویند، قلعه‌نویی بهانه باخت تیمش را گردن این مسائل می‌اندازد.

سرمربی تیم استقلال افزود: پیکان در زمان عبدالله ویسی خوب بود و فیروز کریمی که از پیشکسوتان و اسوه‌های مربیگری ما هست، از مربیان با سابقه‌ی ماست. به هر حال پیکان برای دفاع در این بازی حاضر شده بود و البته حضور چند بازیکن تکنیکی در این تیم می‌توانست خطرساز باشد. از جمله بازیکنان خوزستانی تیم پیکان که در شرایط زمین آزادی بسیار خطرناک‌اند.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ریزی برای تیم‌های اصفهانی بهتر است، گفت: تا جایی که آقای تاج را می‌شناسم، چنین شخصیتی ندارند و بسیار فرد زحمت‌کشی هستند. فکر می کنم همین که در این شرایط برنامه‌ریزی می‌کنند کار بزرگی می‌کنند و من فقط از او می خواهم تا کمی به برنامه‌ریزی لیگ توجه کند تا ایجاد شبهه نشود.

او در ادامه در پاسخ به وضعیت رینالدو و احتمال کسر شش امتیاز و همچنین ارسال لیست بازیکنان آسیایی استقلال گفت: ما لیست را به فدراسیون دادیم و آقای کفاشیان دراین زمینه کارهای مربوطه را انجام می‌دهند. درباره رینالدو باید بگویم یک مبلغی هم به خاطر حضور ما در آسیا به حساب باشگاه واریز شد که آقای فتح‌الله‌زاده دستور دادند تا به حساب وکیل رینالدو ریخته شود. به هر حال این یک مسئله مدیریتی است و من به آن ورود نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در پاسخ به وضعیت بیگ‌زاده که عده‌ای اعتقاد دارند، در حملات تیم ضعیف و در دفاع عملکرد خوبی دارد، گفت: متاسفانه علیه بیگ‌زاده جوی به راه افتاده که نگذاشت، قابلیت‌هایش را در استقلال نشان دهد و این هجمه باعث شد تا از نظر روحی و روانی به هم بریزد و با افت روحیه مصدوم شد. بیگ‌زاده بازیکن با کیفیت و استانداردی است ولی مشکلات روحی و روانی‌ای که برای او ایجاد شد، نگذاشت عملکرد مورد قبولی را ارائه کند. در هر حال او روی گل دوم نقش زیادی داشت و من مطمئنم بعدها او به کار ما بسیار خواهد آمد. از جهتی هم خوشحالم که دست‌مان برای تغییرات باز است و از این بابت از مدیریت تشکر می‌کنم.

او در ادامه افزود: آمدن مجتبی جباری به تیم ما بسیار کمک کرد و از گلزنی فرهاد مجیدی هم در این بازی خوشحالم. البته دوستان خیلی زحمت کشیدند تا این بازی را نبریم ولی نمی‌دانستند عزت و ذلت دست خداست و حیف شد عیدشان خراب شد. البته فراموش نکنید که به قطار در حال حرکت سنگ نمی‌اندازند.

قلعه نویی در پایان با ابراز تاسف از گزارشگر بازی گفت: شنیدم آقای میرزایی گزارشگر این دیدار در هنگام ورود مجیدی به میدان گفته است این بازیکن با قلعه‌نویی مشکل داشته است. می‌خواهم بپرسم این حرف کدام درد فوتبال ما را دوا می‌کند؟ این صحبت‌ها به چه درد فوتبال ما می‌خورد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها