کد خبر: ۱۱۰۳۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من یک امتیاز در دربی گرفتم و انگار جنایت مرتکب شده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی که در یکی از مصاحبه هایش برخی خبرنگاران را اجنبی پرست خوانده بود و از عادل فردوسی پور هم انتقاد زیادی کرده بود در برنامه 90 شب گذشته گفت و گویی با فردوسی پور به صورت تلفنی انجام داد که متن آن را در زیر می خوانید؛

*شما گفته بودید استقلال 500 – 600 پاس در دربی داده است در حالیکه مجید جلالی آمار را در آورد و نشان داد که چنین چیزی نیست.

این آمار را براساس نرم افزاری که دانشجویان دانشگاه شریف ارایه کرده بودند دادم البته با فدارسیون به مشکل خوردند و پولشان را ندادند و آمارها هم قطع شد. حالا اینکه گفته می شود پاس ها ارزشی ندارد امر دیگری است.

*خب!

البته من بحث این بازی را ندارم. 4 هفته پیش در اصفهان و در دیدار با ذوب آهن گفتم که زمین ورزشگاه فولاد شهر کیفیت ندارد و چندین مقاله علیه من نوشتند اما اکنون رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان از وزیر ورزش خواسته است که زمین مسابقه این تیم را عوض کنند.من می گویم آنهایی که علیه من قلم می زنند عدالت محور باشند. فوتبال ما هزار مشکل دارد چرا به آن نمی پردازند من گفتم به جای نشست های خبری ورزشگاه ها را استاندارد سازی کنید رادیو ورزش پدرم را در آورد و گفت به خبرنگاران بی احترامی می کند. من باشگاه‌های الهلال و الغرافه و امکانات آنها را دیده ام. چرا مدام علیه من جبهه می گیرند. باید نگاه ها عوض شود. آنهایی که لیگ را زیر سوال بردند و آنهایی که نتایج تیم ملی را به دیدار استقلال و پرسپولیس ربط دادند می خواهم بدانم نتایج تیم ملی چه ربطی به دربی دارد؟!من حتی وقتی تیمم را قهرمان می کنم هم از من انتقاد می کنند و می نویسند چرا با روش 3-5-2 بازی کرده است.

به نظر شما دربی خوب بود؟

من تمام ابزار هجومی ام را در زمین گذاشتم و شاهد یک بازی درگیرانه بودیم و خدا شاهد است دوست داشتم یک تیم برنده شود تا این بحث ها پیش نیاید. ما یک امتیاز از دربی گرفتیم اما انگار جنایت کرده ام و تیتر زدند جنایتکار هفته! ما می خواستیم اشجاری و حمودی در بازی به مهاجمان استقلال اضافه شوند تا به برتری برسیم. شرایط بازی جوری شد که این دو نتوانستند چنین کاری انجام بدهند. به بازیکنان هم گفتم که در حد نام استقلال ظاهر نشدند.

• یعنی می گویید بهتر از پرسپولیس بازی کردید؟

من نگفتم بهتر از پرسپولیس بازی کردیم گفتم پرسپولیس بازی را گرفت و تعویض کردیم تا بازی عوض شود. جواد نکونام هم یک اشتباه کرد و دو سه کرنر دادیم.

قرار است در نشست انجمن ورزشی نویسان شرکت کنید تا ادله  خود را در مورد اجنبی پرستی خبرنگاران بیان کنید.

بحث ادله نبود میثم زمان آبادی به من زنگ زد و گفت من دبیر این انجمن شده ام و بیاید نشستی باهم داشته باشیم.

*خب شما چرا 13 بار اسم من( فردوسی پور) را در نشست خبری آوردید ؟

چرا باید لیگ را زیر سوال برد و گفت لیگ خواب آور است. دربی بازی درگیرانه ای بود و 13- 14 کرنر دو تیم زدند در میانه میدان جنگ بود.

شما چرا گفتید من به خانه کی روش رفته ام چه ربطی بهم دارد این مسایل؟

زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم من را محاکمه کردید

*آن مسئله مربوط به 5 سال پیش بوده است؟

5 سال نه 50 سال چه فرقی می کند آیا قبول داری 5 سال قبل اشتباه کردی؟

نه قطبی که رفت و کی روش هم اگر نتواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد باید به افکار عمومی پاسخگو باشد برای اینکه کی روش را به برنامه ام دعوت کنم به لابی آپارتمانش رفته ام؟

خدا پدرت را بیامرزد. شام خانه کی روش چی خوردید؟

*اولین بار بود که رفتم و فقط هم در لابی آپارتمانش نشستم و تا کی روش را به برنامه ام دعوت کنم.

حتما باید کی روش با شما جلسه بگذارد! من دو حرف زدم که روی آن هستم اول اینکه چرا لیگ را زیر سوال بردند و دوم اینکه نتایج تیم ملی چه ربطی به دربی داشت. من هم می خواستم به خاطر رفاقت در انجمن روزنامه نگاران ورزشی شرکت کنم اما به دلیل اینکه از کلمه باید استفاده شد نمی روم. روزنامه ای 300 مقاله علیه من نوشت و من یک کلمه حرف نزدم زندگی خصوصی ام را وسط کشیدند پس دیدید که تحمل ما بیشتر از آنهاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها