کد خبر: ۱۱۰۱۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۶     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱

جام ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد میلاد با سعادت حضرت رسول و امام جعفر صادق را تبریک بگویم.

 

وی افزود: می‌ترسم در خصوص تیم پیکان صحبت کنم و فردا دوباره علیه ما جبهه بگیرند. بازی‌های دور برگشت برای ما سخت است و تمامی مسابقات جنبه فینال را دارد. بازی این تیم مقابل سپاهان را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و با توجه به اینکه فیروز کریمی به جمع پیکانی‌ها اضافه شده می‌دانم که او استاد ما است و آخرین قهرمانی جام باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با او به دست آمده است. با افکار ایشان آشنا هستم و می‌دانیم که فوتبال هجومی را دوست دارد و امیدواریم که یک بازی زیبا ببینیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا غایبی در این مسابقه دارند یا خیر گفت: خوشبختانه بر خلاف نیم‌فصل اول مصدوم زیاد نداریم اما احتمال دارد فردا به دو سه بازیکن تیم استراحت بدهیم و می‌خواهیم دستمان باز باشد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط ایمان موسوی چه می‌شود گفت: منتظر جواب MRI او هستیم و امیدوارم مشکلی وجود نداشته باشد اما فکر می‌کنم موسوی این بازی را از دست بدهد.

 

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر صحبت‌های کارلوس کی‌روش در خصوص اینکه لیگ ایران باعث شده تا بتوانیم در حین تماشای آن چای و قهوه بخوریم گفت: نمی‌خواستم به این مسائل ورود کنم اما بحث من چیز دیگری است. کیفیت زمین‌ها امسال خراب‌تر هم شده است. متأسفانه خیلی از کارشناسان که نمی‌شود اسم آنها را کارشناس گذاشت با قلعه‌نویی مشکل دارند و اینگونه به مسائل ورود می‌کنند. تراکتوسازی، سپاهان، ذوب‌آهن و گهر بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند اما عادل فردوسی‌پور بازی استقلال و پرسپولیس را طوری گزارش کرد که مشکلات تیم ملی را پوشش دهد. فکر می‌کنم رفتن به خانه کی‌روش تأثیر خودش را گذاشته است. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی هجومی به نمایش گذاشتند و هر دو تیم در گردش توپ موفق بودند اما در مجموع در حد نام استقلال ظاهر نشدیم.

 

سرمربی استقلال تأکید کرد: مگر پرسپولیس و ملوان بازی خوبی انجام ندادند و 6 گل نداشت، مگر استقلال و سایپا 5 گل نداشت، چرا این بازی‌ها را زیر سؤال می‌برید؟ اصلاً دربی 76 بدترین دربی تاریخ، چرا باید کل لیگ را زیر سؤال ببرید. این بازی چه ربطی به دیگران دارد. مگر نفت تهران فوتبال به این خوبی بازی نمی‌کند. شما اگر فیلم دربی را ببینید متوجه می‌شوید که ما در چندین نوبت بالای 15 پاس به هم داده‌ایم ولی هر دو تیم در ایجاد موقعیت ضعیف بودند و من هم این را قبول دارم. ناراحتی من از کارشناسی دربی 76 این است که چرا ایرانی را زیر سؤال می‌برند!

 

سرمربی استقلال با انتقاد از صحبت‌های کارشناسان گفت: در این همه بازی، تیم ملی فقط دو گل زده ولی آقایان اینها را نمی‌بینند. آقایان آمدند در زمان سرمربی‌گری تیم ملی مرا محاکمه کردند و کاری کردند که فرار کنم. پای فراکسیون ورزش و مجلس را به وسط کشیدند. اما چرا هیچ‌کس از این خارجی‌ها سؤالی نمی‌پرسد؟ آقای فردوسی‌پور بیا و جواب بده چرا ما را محاکمه کردی ولی حالا دیگران را محاکمه نمی‌کنی؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها