کد خبر: ۱۱۰۰۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
توطئه چینی رجب اردوغان اینبار برای شمال آفریقا:
روز گذشته رسانه های ترکیه خبر از سفر رجب اردوغان به قطر به منظور دیدار و رایزنی های جدید با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر، حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی دادند. در این راستا، منابع آگاه به هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کردند که یک هیئت صهیونیستی اخیرا با دعوت طرف ترکیه ای خود به استانبول وارد شد. به گفته این منابع این مقامات صهیونیستی با "رجب طیب اردوغان" و نزدیکان وی دیدار و مذاکراتی انجام دادند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، روز گذشته رسانه های ترکیه خبر از سفر رجب اردوغان به قطر به منظور دیدار و رایزنی های جدید با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر، حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی دادند.

منابع خبری در حالی از سفر "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه به قطر و دیدار با مقامات بلندپایه این کشور خبر می دهند، که طی روزهای اخیر دیدارهایی میان این مقام ترک با مسئولان بلندپایه صهیونیستی در استانبول انجام شد.

در این راستا، منابع آگاه به هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کردند که یک هیئت صهیونیستی اخیرا با دعوت طرف ترکیه ای خود به استانبول وارد شد.



به گفته این منابع این مقامات صهیونیستی با "رجب طیب اردوغان" و نزدیکان وی دیدار و مذاکراتی انجام دادند. البته این درحالی است که نخست وزیر ترکیه بارها اعلام کرده است که با هرگونه دیداری با مقامات صهیونیستی مخالفت خواهد کرد.

همین منابع در عین حال خبر دادند که پیش از این نیز چنین دیدارهای محرمانه ای در آنکارا و حتی در لندن پایتخت انگلیس نیز انجام شده بود و دیدار مذکور در استانبول تنها دیدار رسمی بین سران دو طرف صهیونیستی و ترکیه ای به شمار نمی رود.

از دیگر سو، منابع خبری که از سفر امروز دوشنبه اردوغان به دوحه و دیدارش با " حمد به خلیفه آل ثانی" امیر و " حمد بن جاسم آل ثانی" نخست وزیر قطر خبر دادند به این نکته اشاره کردند که محور مذاکرات نخست وزیر ترکیه در قطر علاوه بر بررسی تحولات اخیر در سوریه ( که البته در این کشور با شکست سنگینی مواجه شده اند) و رایزنی درباره نزاع فلسطینی و اسرائیلی، موضوع شمال آفریقا نیز است.

در این راستا کارشناسان تحلیل کردند که به نظر می رسد با توجه به شکست های پی در پی و سنگین مثلث عربی- صهیونیستی و ترکیه ای در منطقه این بار اینان در صدد هستند تا برای تنفس و در حقیقت تقویت اتاق فکر خود جبهه توطئه چینی و دسیسه چینی های خود را به شمال  آفریقا که به نظر می رسد این روزها گزینه خوبی برای فتنه انگیزی با هدف کسب منافع برای آنان به شمار می رود، منتقل کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
این آقا هوس امپراتوری به سرش زده, ولی به قد و اندازه یک امپراتور نیست, و ا زینرو همه کارهایش به گونه ای دلقک بازی در آمدند. و نمونه اش, همان عکس دلقکانه ای است که در بالا میبینید.
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۵
۰
جالبه
اخه یکی نیست بهش بگه ...... مرض داری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
۶
۱
رجب طیب اردوغان سوراخ ...
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
این رجب هزار خیالی از اولش که جلوی اسرائیل در اومد، معلوم بود که تهش باد میده.
چقدر ساده بودن اونایی که باورش کردن !!!
پاسخ
ناشناس
-
۱۵:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
هر چه نگاه می کنم نداری نه نداری (نظر او ن پسر آقای میلیاردر در فیلم میلیاردر) پس الکی رجب جان خودتو خسته نکن که نمی شی کسی هم بهت جواب نخواهد داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها