کد خبر: ۱۰۹۸۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
نویسنده وبلاگ نقطه عطف در آخرین مطلب خود نوشت:
سلام آقای نوری زاد ، قبل تر ها شنیده بودم که تو یک دو آتیشه انقلابی بودی ولی اکنون رفتارهایت بیش تر از روی احساس بوده تا تفکر ، طوری که چندان از نعمت خدادادی که هر انسان از آن بهره برده یعنی عقل کم تر استفاده می کنی و هر چه که از ذهن نامبارکت می گذرد را بر زبان نا مبارکت جاری میکنی و هرچه را که شایسته خود و خانواده ات هست را نثار بزرگان میکنی.


اخیرا متوجه شده ام که مطلبی را در سایت خود انتشار داده ای ، خب چهار دیواری است و اختیارش با تو است و تو حق داری هر چه دوست داری در سایتت بنویسی ولی به چیز های برخوردم که شَکیاتم در مورد تو را به یقین تبدیل کرد که تو واقعا قدرت تفکر و بینش خود را از دست داده ای و برای رسیدن به اهداف شوم خود به دروغ گویی تو روز روشن متوسل می شوی. از قدیم شنیده ایم که دروغ گو کم حافظه می شود ، تو در سایتت و مطالبت و فیلم هایت مدام می گوی ما دروغ گفتیم ،ما آدم کشتیم و ... که منظورت مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست. اما به نظرم این صحبت ها را اینگونه نباید بیان میکردی و باید می گفتی من دروغ میگویم من ....،اسنادش هم موجود هست .خود سایت تو! با کوچک ترین پرسه ای در مطالبت هر بیننده ای این نکته را متوجه خواهد شد. تو در مطلبی تحت عنوان "روزی روزگاری اشکها و لبخندهای انقلاب" با انتشار عکس های از روزنامه های قدیمی قصد داشتی خیلی زیرکانه شبهاتی را برای بینندگان بی خبر خود فراهم کنی. اما واقعا دروغ گویی تا کجا واقعا این عکس مربوط می شود به زمان انقلاب ما پابرهنگان و شما شکم دریدگان :


خوانندگان محترم برای اطلاع از اصل ماجرا و توضیحات در رفع شبهه به اینجا مراجعه فرمایید.

++ارتش و سپاه باید بگویند جانم فدای مردم!

یا این عکس آقای نوری زاد واقعا تو قضیه آب و برق مجانی را خبر نداری که اینگونه عوام فریبی میکنی.



خوانندگان محترم برای اطلاع از اصل ماجرا و توضیحاتی در رفع شبهه آب و برق مجانی به اینجا مراجعه فرمایید.

++اولین بار چه کسی وعده آب و برق مجانی را داد؟!

و در کلام آخر از مسئولین مربوط به فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران به علت فیلتر کردن سایت بازی تراوین که مطعلق به همین انسان نماهای کمترین است تشکر می کنم که مانع از بیش تر هدر رفتن سرمایه های ملی در جیب این شکم دریدگان شدند باشد که روزی خود او هم فکرانش را از دایره هستی فیلتر کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها