کد خبر: ۱۰۹۸۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مسلمان که که از شعارهای هواداران تراکتور عصبانی بود بعد از گل زنی از خود بیخود شد و به سمت تماشاگران برای آنها شکلک در آورد که این حرکن توهینی بی بخشش قلمداد شده است
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن حالا آشناترین اسم در بین بازیکنان تیم هایی است که به تبریز آمده اند . حتی بالاتر از علی کریمی که زمانی تبریزی ها به خونش تشنه بودند!
به گزارش گل داستان  از دید قرمزدوستان این است که او در دیدار با تراکتور ، حرکت ناشایستی را به نمایش گذاشته. مسلمان که که از شعارهای هواداران تراکتور عصبانی بود بعد از گل زنی از خود بیخود شد و به سمت تماشاگران برای آنها شکلک در آورد که این حرکن توهینی بی بخشش قلمداد شده است .
اما دیشب  در یک اقدام سایبری ، هواداران تراکتور صفحه اجتماعی این بازیکن را هک کردند و طی پستی نوشتند : #هــــــــــــــــــــــــــک شـــــــــــــــــــــــــــــد!

این حرکت یکی از هزاران هزار تلاشی است که تراکتوری ها در فضای مجازی انجام داده اند. در حال حاضر وب پر از کامنت های ایشان علیه مسلمان است که البته دیروز عذرخواهی هم کرد.
امروز صبح هم باشگاه ذوب آهن اطلاعیه ای رسمی در این زمینه منتشر کردند و توضیح دادند که خودشان مسلمان را تنبیه کرده اند و قس علیهذا!
در این اطلاعیه آمده: "محسن مسلمان" چه در مصاحبه با رسانه های مختلف نوشتاری و غیر نوشتاری و چه در توضیح به آقای فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و همچنین اعضاء کمیته انضباطی باشگاه، به صراحت عنوان نمود که حرکت انجام شده را به جهت دعوت به سکوت تماشاگران تیم فوتبال تراکتور سازی انجام داده و نه تنها منظور خاصی از این شادی پس از گل نداشته، بلکه برداشت اشتباهی از این حرکت که عادت دیرینه وی در شادی پس از گلزنی می باشد صورت گرفته است و البته برای باقی نماندن هر گونه شائبه ای، در مصاحبه با یک خبرگزاری از مردم آذربایجان و شهر تبریز عذرخواهی نموده و مسئله پیش آمده را سوءتفاهم ذکر کرد.
هر چند انتظار میرفت هواداران خوب و با اخلاق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز پس از این حرکت خویشتنداری کرده و با فرهنگ والای خویش، بررسی موضوع را به مسئولین دو باشگاه قدیمی و پر افتخار تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان می سپردند. "
به هر حال ... شوخی شوخی با تراکتور هم شوخی؟

محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن در دیدار با تراکتور ، حرکت ناشایستی را به نمایش گذاشت که با غضب هواداران تراکتور و مردم آذربایجان مواجه شد که در آخرین اقدام هواداران تراکتور صفحه اجتماعی این بازیکن را هک کردند و طی پستی نوشتند : #هــــــــــــــــــــــــــک شـــــــــــــــــــــــــــــد# به دلیل حرکت ناشایست این فرد ، صفحه شخصی وی توسط هواداران تراختور کبیر هک شد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها