کد خبر: ۱۰۹۶۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
احتمالا پرسپولیسی ها گمان می کنند که اگر از امروز هزینه اعتراض به داوری را بالا ببرند در فینال جام حذفی ناخودآگاه از نظر روانی شرایط بیشتر به نفع پرسپولیس خواهد بود

به گزارش 598، دربی تهران در شرایطی به پایان رسید که سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس بعد از مسابقه به شدت به نحوه داوری محسن قهرمانی اعتراض کردند و دلیل آنها هم نگرفتن دو پنالتی برای قرمزها بود . این در حالیست که عده زیادی از کارشناسان داوری با گل محمدی و رویانیان در این مورد هم عقیده نیستند اما در میان این هیاهو ها که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد ذکر دو نکته مهم ضروری به نظر می رسد :

1 – می گویند که پرسپولیس در طول بازی از استقلال بهتر بود اما نمی گویند که کیفیت بازی این تیم میلیاردی و کهکشانی جز چند شوت از راه دور در چه سطحی بود ؟ آیا انتظار همه هواداران پرشمار پرسپولیس همین نوع بازی است ؟ بدون تردید گذر زمان و فرسایشی شدن رقابتهای لیگ نباید منجر به فراموشی شود که این همان پرسپولیس کهکشانی بود که با خریدهای میلیاردی تصمیم داشت رکوردها را جابجا کند . به عنوان نمونه به کریم انصاری فرد نگاه کنیم . به کیفیت بازی او تا زمانی که در زمین بود و تعویض او با محمد قاضی . کریم دیروز و تا الان چقدر برای قرمزها کارآیی داشته ؟ آیا بار فنی او بیشتر به کار پرسپولیس آمده و یا فشار روانی ناشی از رقم قرارداد سنگین او ؟! میان همه سر و صداهای پرسپولیسی ها بعد از بازی دیروز یک تاکتیک ویژه پنهان مانده است . تاکتیکی که در فوتبال ایران نخ نما شده اما گویا هنوز برای پرسپولیس جواب می دهد . آنها در این فصل تقریبا در هر مسابقه که پیروز نشدند بهانه ای غیر فنی را در رسانه ها مطرح کردند و حالا هم با بزرگنمایی آن دو صحنه تصمیم دارند که فضا را به نفع خود تغییر بدهند . سئوال مهمی که یحیی و رویانیان باید به آن پاسخ بدهند این است : آیا فقط استقلال و امیر قلعه نویی مسئول کیفیت پایین مسابقه دیروز هستند و یا اینکه پرسپولیس و آن همه ستاره کهکشانی هم باید پاسخگو باشند ؟


2 – شاید پرسپولیس در رسانه ها هم طرفدار بیشتری نسبت به استقلال دارد . به همین خاطر است که بعد از بازی بی کیفیت دیروز بیشترین مانور روی دو صحنه مشکوک انجام شد اما بدون تردید هدف از بزرگنمایی این صحنه ها نقطه ای در آینده است ! شاید آنها از الان به فکر فینال جام حذفی هستند و احتمال برخورد مجدد با استقلال . احتمالا پرسپولیسی ها گمان می کنند که اگر از امروز هزینه اعتراض به داوری را بالا ببرند در فینال جام حذفی ناخودآگاه از نظر روانی شرایط بیشتر به نفع پرسپولیس خواهد بود . این در حالیست که قبل از بازی روز جمعه هم در گوشه و کنار برخی روزنامه ها شایعاتی درباره رابطه محسن قهرمانی و باشگاه استقلال شنیده می شد . همه اینها نکاتی است که باید تحت نظارت قرار می گرفت و شاید ادامه این بازیهای خطرناک رسانه ای منجر به حضور دوباره داوران خارجی در دربی تهران باشد . راهی که برخی رسانه های علاقمند به پرسپولیس پیش می برند بدون تردید برنده ای نخواهد داشت . می توان به جای همه این کارها کمی به کیفیت فنی و بهتر شدن آن فکر کرد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
اونوقت این رو الان از طرف استقلال کار کردید؟ضمن اینکه بله پرسپولیسیها بخاطر سوابق خراب فدراسیون و آبیها از الان نگران فینال احتمالی جام حذفیند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها