کد خبر: ۱۰۹۵۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: «داوری خوب بود. این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند تا مقابل هواداران قیافه حق‌به‌جانب بگیرند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ آرش برهانی در حاشیه تمرین امروز استقلال در مورد دربی 76 گفت: «متاسفانه بازی خوبی را برگزار نکردیم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم که بازی زیبا نشد و نتوانستیم بازی قشنگی را برگزار کنیم. 2 جام پیش‌رو داریم در ادامه با موفقیت در این 2 جام این بازی را جبران می‌کنیم تا دل هواداران شاد شود.»


وی در مورد اینکه‌ پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی آورد و حتی توپ را به تیر دروازه زدند، عنوان کرد: «از کدام فشار صحبت می‌کنید؟ آنها توپ را سانتر کردند که روی یک اتفاق توپ به تیر دروازه خورد. به نظرم بازی متعادل بود و اگر بدبینانه بگوییم نتیجه عادلانه بود.»


وی افزود: «تیم ما این روزها وضعیت بهتری دارد و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار داریم. باید در این مسابقه به پیروزی می‌رسیدیم اما برخی مسائل مثل حساسیت زیاد و انگیزه پیش از حد پرسپولیسی‌ها اجازه نداد تا 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم. ما پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم اما با این وجود آنها تیمی نبودند که در مسابقات قبل به مصاف حریفان می‌رفتند. این اتفاق دلیل برتری پرسپولیس نسبت به ما نبود و با احترامی که نسبت به آنها قائل هستم، می‌‌گویم پرسپولیس مثل تیمی که یازدهم جدول است، بازی نکرد.»


مهاجم تیم استقلال در مورد اینکه مقابل پرسپولیس مایل به چپ بازی می‌کرد، گفت: «می‌خواستم از فضای پشت سر ماهینی استفاده کنم که شرایط به این شکل پیش نرفت و این اتفاق نیفتاد. این مسابقه جزء معدودبازی‌هایی است که صاحب موقعیت نشدم.»


برهانی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند داوری به ضرر آنها بود و پنالتی‌شان گرفته نشد، اظهار داشت: «داوری خوب بود و مشکلی نداشت شاید این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند تا مقابل هواداران قیافه حق‌به‌جانب بگیرند وگرنه ما مشکلی ندیدیم. شاید برای آنها قبلا این صحنه‌ها را زیاد پنالتی گرفتند که می‌گویند این دو صحنه نیز پنالتی بود.»


وی در مورد اینکه تراکتورسازی و سپاهان رقابت نزدیکی با آن‌ها در صدر جدول دارند، عنوان کرد: «این دو تیم رقیب اصلی ما در صدر جدول هستند و کار سختی در پیش داریم اما با شرایطی که تیم ما دارد و نفراتی که در استقلال حضور دارند به موفقیت می‌رسیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها