کد خبر: ۱۰۹۵۷۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - میثم بائو که در لیست 18 نفره استقلال حضور نداشت، دربی 76 را از تلویزیون تماشا کرد.

به گزارش 598، میثم بهرامی / بائو كه سابقه 4 بار حضور در دربی تهران را دارد، بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را تجربه كرده است. او دیروز اصلا در لیست 18 نفره استقلال هم نبود و مجبور شد به خانه برگردد و مسابقه را از پای تلویزیون تماشا كند. بائو اسیر خط هافبك استقلال شده است؛ خط هافبكی كه بیش از 10 بازیكن درجه یك و درجه دو در آن حضور دارند و همه هم مدعی فیكس بودن هستند. به همین دلیل است كه خیلی وقت‌ها به بائو و برخی هافبك‌های دیگر استقلال بازی نمی‌رسد. میثم بائو در گفت‌وگو با خبرآنلاین از دربی 76 و دلیل غیبتش در این مسابقه حرف می‌زند.
*این هم از دربی 76. یك دربی كسل‌كننده دیگر هم به پایان رسید.
بازی خوبی بود. فكر می‌كنم در نیمه اول بازی متعادل بود. اما در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها فشار آوردند. بچه‌های ما زحمت كشیدند و توانستند از دروازه محافظت كنند. این یك امتیاز به نفع ما شد. ما در كورس قهرمانی هستیم و با این یك امتیاز به صدر جدول برگشتیم. پرسپولیس چیزی نداشت از دست بدهد و به خاطر همین در نیمه دوم حمله می‌كرد.
*نیمه دوم شانس آوردید گل نخوردید.
پرسپولیس چند موقعیت گل داشت كه آقای رحمتی و آقای تیر، استقلال را نجات دادند.
*اگر قرار بود یكی از دو تیم برنده شود، فكر می‌كنی حق كدامیك برد بود؟
نیمه دوم حق پرسپولیس بود كه ببرد چون موقعیت‌های بیشتری داشت اما بچه‌های ما تلاش كردند. ما توی فشار كورس قهرمانی هستیم. پرسپولیس بهتر بازی كرد ولی ما به چیزی كه می‌خواستیم رسیدیم و دوباره رفتیم صدر جدول. ما با همین یك امتیاز صدرنشین شدیم و این خیلی مهم است. یك امتیازی كه گرفتیم واقعا ارزش داشت.
*به نظر می‌رسید قلعه‌نویی به بازیكنان گفته بود بازی را مساوی كنند. استقلال خیلی محتاط بازی می‌كرد.
قلعه‌نویی اتفاقا تاكید می‌كرد كه باید این بازی را ببریم. می‌گفت باید از جلو پرس كنیم و برد می‌خواهیم.
*پس چرا استقلال كه تیم به این خوبی دارد اصلا بازی خوبی انجام نداد؟
بالاخره شرایط مسابقه این‌طوری می‌شود و بعضی مواقع بازی گره می‌خورد.
*اگر علی كریمی بود استقلال می‌توانست همین یك امتیاز را بگیرد؟
كریمی بازیكن بزرگی است و شكی در آن نیست. اگر او در زمین بود خیلی بیشتر كمك می‌كرد به پرسپولیس. ولی بازیكنانی كه جایگزین او بازی كردند خیلی خوب بودند. مهدوی‌كیا تا زمانی كه داخل زمین بود خوب كار كرد. نوروزی هم خوب بود. كلا تیم پرسپولیس اگر از اول فصل این طوری بازی می‌كرد الان حداقل 4-5 امتیاز بالاتر از همه تیم‌ها بود.
*حتی از استقلال؟
(می‌خندد) نه، از استقلال كه نه!
*راستی چرا در لیست 18 نفره استقلال نبودی؟
به هر حال قسمت من هم این بود كه دربی را از داخل خانه ببینم. قسمت این بود. من هم احترام گذاشتم به نظر سرمربی و روز بازی برگشتم خانه.
*یعنی حقت نبود حتی در لیست 18 نفره استقلال باشی؟
دیگر چه بگویم؟ بگویم حقم بود كه نمی‌شود. مربی تشخیص داده من در لیست 18 نفره نباشم، من هم تابع او هستم. البته ناراحت شدم. وقتی شنیدم كه در لیست 18 نفره نیستم واقعا ناراحت شدم چون من در پرسپولیس هم بازی كرده بودم و دوست داشتم در این بازی حضور داشته باشم. من این موضوع را به فال نیك می‌گیرم. وقتی قسمت نباشد نمی‌شود كاری كرد.
*تا حالا در چند دربی حضور داشتی؟
چهار دربی.
*اولین دربی همان بود كه در زمان قلعه‌نویی برای استقلال بازی كردی؟
بله. اولین دربی همان بود. بهترین بازیكن زمین هم شدم.
*فكر می‌كنی استقلال در ادامه لیگ چه كار می‌كند؟ رقابت با تراكتورسازی تنگاتنگ شده.
ما فعلا صدر جدولیم و به این راحتی صدر جدول را از دست نمی‌دهیم. شك نكنید استقلال قهرمان می‌شود.
*فكر می‌كنی در نیم فصل دوم چقدر فرصت بازی در استقلال را پیدا می‌كنی؟ الان شرایط خیلی سخت شده و استقلال هافبك‌های زیاد دارد.
نیم فصل اول كه بازی كردم. در نیم فصل دوم هم فعلا این‌طوری است. نمی‌شود یقه كسی را بگیرم. استقلال 21 بازیكن قبراق و سرحال دارد كه یك هفته این یكی بیرون است و یك هفته آن یكی. اتفاقا همه بچه‌ها در حد هم هستند. حتی در نیم فصل اول ترافیك بیشتر هم بود. نیم فصل اول توزی و جانواریو و فریدون زندی هم بودند كه ترافیك بیشتری در خط هافبك داریم.
*استقلال به اندازه یك تیم كامل، فقط هافبك دارد.
13 تا هافبك داریم. تازه بعضی وقت‌ها فرواردها هم می‌آیند در خط میانی بازی می‌كنند.
*بازی را از كجا دیدی؟
از خانه. یك كیلو تخمه خریدم و نشستم بازی را دیدم. تپش قلبم روی 180 بود. واقعا سخت است. باید به این مردم حق داد. بازی خیلی استرس دارد. برای اولین بار بود كه جزو 18 نفر اصلی نبودم و دربی را با اینكه عضو یكی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بودم، از داخل خانه تماشا می‌كردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها