کد خبر: ۱۰۹۵۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
به غیر از آن صحنه نیمه دوم که با یک سانتر و ناهماهنگی به وجود آمد استقلال موقعیتی نداشت چون ما نمی گذاشتیم آنها به دروازه ما نزدیک شوند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – علیرضا نورمحمدی مداع میانی پرسپولیس که در ترکیب اصلی تیمش  در دربی به میدان رفت و بنگر را نیمکت نشین کرد درباره این مسابقه می گوید:به نظر من تیم ما خیلی خوب بازی کرد،مخصوصا در نیمه دوم .ما می توانستیم برنده این بازی باشیم اما موقعیت هایمان گل نشد.بازی با استقلال همیشه حساس است اما ما برای بردن خیلی انگیزه داشتیم و به همین خاطر موقعیت های بیشتری درست کردیم.


وی درباره کنترل مهاجمان استقلال و اینکه حریف  موقعیت چندانی برای گلزنی به دست نیاورد می گوید:ما بازی های استقلال را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم فورواردهای خوبی دارند که در چند هفته اخیر خوب گل زده اند اما سعی کردیم کاری کنیم که به دروازه ما نرسند  و فکر می کنم تقریبا موفق بودیم.

نورمحمدی می گوید:به غیر از آن صحنه نیمه دوم که با یک سانتر و ناهماهنگی به وجود آمد استقلال موقعیتی  نداشت چون ما نمی گذاشتیم آنها به دروازه ما نزدیک شوند.در عوض ما خیلی راحت موقعیت هایمان را از دست دادیم، موقعیت هایی که اکثرا بالای 50 درصد بود.

وی درمورد دو صحنه مشکوک به پنالتی توضیح می دهد:من از هر دو صحنه دور بودم  اما هم نوری هم حقیقی می گفتند صد در صد پنالتی بوده.البته به غیر از این دو صحنه ،قهرمانی قضاوت خوبی داشت اما خب این دو صحنه خیلی تاثیرگذار بود.

از نورمحمدی درباره بی کیفیت شدن دربی می پرسیم که می گوید:بالاخره وقتی این همه تماشاگر به استادیوم می آید ،تیم ها نمی خواهند بازنده باشند  و با احتیاط بازی می کنند اما ما دوست داشتیم ببریم و تا دقیقه 90 حمله می کردیم چون این جایگاه مناسب پرسپولیس نیست  و باید تمام تلاش مان را بکنیم تا بالا بیاییم.

وی درباره جو ورزشگاه می گوید:خوشبختانه مشکل خاصی نبود و تماشاگران فقط تیم های خودشان را تشویق می کردند.

نورمحمدی در خصوص خودش و اینکه آیا برای این بازی استرس داشته یا نه می گوید:من چند بار در دربی بازی کرده بودم اما این بازی همیشه حساس است .ما فقط دنبال برد بودیم و تا دقیقه آخر حمله کردیم اما هم دقت نداشتیم هم بدشانس بودیم.

نورمحمدی در خصوص رویارویی با فولاد تیم شکست ناپذیر لیگ طی هفته های جاری می گوید: فولاد تیم جوان و خوبی است.ما بازی سختی با آنها در اهواز داشتیم اما تا روز بازی با این تیم و برگشتن بازیکنان مان شرایط مان بهتر می شود.ما باید این بازی را ببریم  و هر طور شده باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا در جدول بالا بیاییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها