کد خبر: ۱۰۹۵۲۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
پرسپولیس عالی بازی کرد و بدون اغراق پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های خود در چند سال اخیر در دربی را از خود بروز داد.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-وینگو بگوویچ دستیار باتجربه‌ی یحیی گل‌محمدی که سابقه‌ی سرمربیگری پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، پس از دربی در مصاحبه با سایت گل از رضایت خود از شرایط بازی گفت و این تیم پرسپولیس را یکی از بهترین‌ پرسپولیس‌های چند سال اخیر معرفی کرد.

دربی 76ام چگونه بود ؟

پرسپولیس عالی بازی کرد و بدون اغراق پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های خود در چند سال اخیر در دربی را از خود بروز داد. تیم ما گل نزد اما روح تهاجمی داشت و این همان چیزی بود که هواداران را راضی می‌کرد.


مهمترین نکته‌ی بازی چه بود ؟

من بر روی نیمکت بودم و دیدم که داور در شرایطی که نزدیک به صحنه بود، دو پنالتی را برای ما نگرفت. اگر آقای قهرمانی در این تصمیم کلیدی خود یکی از صحنه‌ها را حداقل پنالتی اعلام می‌کرد، شرایط بازی کاملا تغییر می‌کرد و با توجه به خط حمله‌ی قدرتمند ما فضا برای گلزنی‌های مکرر بازیکنان ما بیش از پیش فرآهم می‌شد و به احتمال فرآوان استقلال را با گل‌های زیاد می‌بردیم؛ هرچند در این رابطه نمی‌توان با قطعیت نظر داد.

تاکتیک پرسپولیس چه بود و در رختکن چه اتفاقی افتاد ؟

 در بین دو نیمه پرسپولیس از نظر شرایط تاکتیکی متحول شد. ما خط حمله و هافبک قدرتمند و تیزهوشی را در اختیار داشتیم. رضا حقیقی و غلام‌رضا رضائی در کنار سایرین فوق العاده بودند و توانستند 6 یا 7 موقعیت گل را ایجاد کنند که این مساله در یک بازی دربی کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه بوده است.

برنامه‌ی خاصی برای کنترل استقلال داشتید ؟

کاری که ما در این بازی کردیم، از کار انداختن جناح چپ استقلال بود. ما خسرو حیدری و علی حمودی را بطور کامل خنثی کردیم و در عین حال اجازه‌ی کار به جواد نکونام و مجتبی جباری نیز ندادیم. به این ترتیب بود که ما توانستیم استقلال را به تساوی راضی کنیم.

بازیکن‌های قدیمی پرسپولیس از صحبت کادر فنی در مورد پنالتی چندان رضایتی ندارند، نظر شما چیست ؟

دقیقا همین‌طور است و ما در بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم و تاکید کردیم که قضیه‌ی پنالتی‌ها را فراموش کنند. اما به نظر من باید در مورد پنالتی‌ها حرف زد، این نیاز ذهنی ماست تا با حرف زدن روحیه‌ی تیمی را افزایش دهیم. با این وجود دربی به پایان رسیده است و باید به بازی فولاد فکر کرد، چون ما به تمام سه امتیازهای باقی‌مانده نیاز داریم.

پنالتی در طالع بگوویچ است ؟

من با موضوع پنالتی کاملا آشنا هستم. در زمان سرمربیگری خود من نیز داور در دربی یک پنالتی را نگرفت و شاید این از شتنس من باشد که ... .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها