کد خبر: ۱۰۹۵۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
شنیدم پرسپولیسی‌ها گفته‌اند باید می‌بردیم. این حرف‌ها چیست؟ پرسپولیس مگر چند موقعیت داشت؟ این مسائل خوب نیست. مردم فوتبال را می‌فهمند و درک می‌کنند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- در اعتراض با داوري ديدار داماش و مس، سرمربی تیم داماش گیلان گفت: اگر در برنامه نود مشخص شد که داور اشتباه نداشته من از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

به گزارش گل و به نقل از اوج‌نيوز، حمید درخشان درباره شکست تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: تیم من در این بازی عالی کار کرد اما داور سر ما را برید. بازیکن مدافع مس و همچنین دروازه‌بان‌شان باید اخراج می‌شد. دفاع آن‌ها خطای بدی انجام داد و باید به سود ما پنالتی گرفته می‌شد. اگر در برنامه نود مشخص شد که داور اشتباه نداشته من از فوتبال خداحافظی می‌کنم.


وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم اما موقعیت‌هایمان را هدر می‌دهیم. اشتباهات داوری هم که ماشاءالله کلا به ضرر ما است. مقابل پرسپولیس هم سر ما را بریدند. تیم من فقط مشکل گلزنی دارد. فوروارد خارجی‌مان هم که مصدوم است. از بازیکنان ناراحتم چراکه دقت کافی را در زدن ضربات آخر ندارند.

سرمربی داماش درباره جلسه‌اش با امیر عابدینی افزود: مدیرعامل باشگاه حق دارد از نتایج ناراحت باشد. من صحبتی با او نکردم اما می‌دانم چقدر ناراحت است. به هر حال نتایج خوب نبوده و عابدینی صلاح دانسته امشب جلسه‌ای با هم داشته باشیم. من تابع تصمیم باشگاه و مدیرعامل آن هستم.

درخشان درباره دربی ۷۶ افزود: افتضاح بود. این بازی هیچی نداشت. شنیدم پرسپولیسی‌ها گفته‌اند باید می‌بردیم. این حرف‌ها چیست؟ پرسپولیس مگر چند موقعیت داشت؟ این مسائل خوب نیست. مردم فوتبال را می‌فهمند و درک می‌کنند.

وی درباره اینکه احتمالا تیمش در جام حذفی به پرسپولیس می‌خورد، عنوان کرد: البته پرسپولیس یک بازی سخت مقابل ذوب‌آهن دارد اما اگر این اتفاق بیفتد شک ندارم پرسپولیس را در نیمه نهایی جام حذفی می‌بریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها