کد خبر: ۱۰۹۴۹۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
به دنبال آن بودیم تا استقلال نتیجه نگیرد که همین طور نیز شد و ما به اندازه‌ی کافی به صدرنشین نزدیک شدیم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-بختیار رحمانی ستاره‌ی جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان که یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصل جاری بوده است، پس از کسب پیروزی برابر راه‌آهن و حفظ روند شکست‌ناپذیری برای پانزدهمین بازی متوالی به مصاحبه با سایت گل پرداخت و این‌چنین گفت.

بازی برابر راه‌آهن چگونه بود ؟

در نیمه‌ی اول هر دو تیم بسیار بسته بازی کردند و موقعیت‌های چشم‌گیری را خلق نکردند. با این وجود در نیمه‌ی اول نیز موقعیت گلزنی داشتم اما به دلیل جاگیری بد نتوانستم ضربه‌ی خوبی به توپ بزنم. در نیمه‌ی دوم خوب بازی کردیم و با در دست گرفتن بازی موفق شدیم بازی را ببریم.


همزمانی بازی‌های لیگ با دربی را چگونه می‌بینی ؟

خو همه‌ی فوتبال‌دوستان شهرستانی نیز سرخ‌آبی هستند و همه به دنبال دیدن این مسابقه‌ی جذاب. طبیعی است که در این شرایط همه‌چیز تحت تاثیر دربی قرار خواهد گرفت و استقبال از دیدارهای تیم‌های شهرستانی به حداقل می‌رسد. به همین دلیل باعث تعجب است که چرا بازی‌ها باید با دربی همزمان باشد.

نتیجه‌ی دربی برای شما مهم بود ؟

بله، به دنبال آن بودیم تا استقلال نتیجه نگیرد که همین طور نیز شد و ما به اندازه‌ی کافی به صدرنشین نزدیک شدیم.

متناسب با مقامی که در جدول لیگ دارید، تماشاگر نیز دارید ؟

تماشاگران وفادار به فولاد همان تعداد نفراتی بودند که دیروز در ورزشگاه تختی حضور داشتند. ما انتظار این را نداریم که هواداران ورزشگاه تختی را پر کنند اما انتظار ما این است که تیمی را که در راه قهرمانی است و یا حداقل برای سهمیه‌ی آسیا می‌جنگد، حمایت کنند.

بازی بعد شما در آزادی است، چمن خوب آزادی تاثیری برای شما خواهد داشت ؟

شک نکنید که زمین خوب آزادی به بازی ما کمک خواهد کرد. فولاد بر روی زمین بازی می‌کند و این موقعیت خوبی است تا پرسپولیس را هم شکست دهیم.

بازی برابر پرسپولیس چگونه خواهد بود ؟

پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و بازی برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود. از طرفی این تیم به دلیل بازی خوب برابر استقلال از روحیه‌ی بالائی نیز برخوردار است اما تیمی همچون فولاد که برای قهرمانی می‌جنگد چاره‌ای جز پیروزی نیست.

فولاد در قیاس با سایر رقبا توان و بنیه‌ی لازم برای حضور در آسیا را ندارد، این‌طور نیست ؟

به هر ترتیب فولاد با همین کادر بازیکنان توانسته به این شرایط دست یابد. در نیم‌فصل ما هیچ بازیکنی را استخدام نکردیم، در شرایطی که ما از خدا می‌خواستیم که چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا بار مسئولیت ما کم شود. بدن ما نیز افت می‌کند و نیاز به بازیکنان بیش‌تری داریم اما به هر ترتیب توانسته‌ایم نتیجه بگیریم.

بسیاری معتقدند فولاد به دنبال نباختن است، درست است ؟

به هیچ وجه، اتفاقا فولاد همواره به دنبال پیروزی است و رکورد 15 بازی بدون شکست نمی‌تواند توجیهی برای تمایل فولاد به نباختن باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها