کد خبر: ۱۰۹۴۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها در طول بازی با توجه به برنامه‌های‌مان کم‌کم رو به عقب رفتند و چیز خاصی نداشتند که مقابل ما به نمایش بگذارند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مهرداد پولادی در خصوص دربی 76 با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صحبت های زیر را مطرح کرد:

فارس: نظرت در مورد دربی 76 چیست؟

خوشبختانه ما بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دادیم و فوتبال را بهتر از استقلال به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم و به نظرم حداقل مستحق زدن یک گل بودیم.

فارس: منظورت کدام موقعیت‌های حساس است؟

حداقل 4-5 فرصت گل داشتیم که دو صحنه مشکوک هم روی دروازه آنها اتفاق افتاد. در کل باید قبول کنیم با توجه به موقعیت‌های گلی که نسبت به حریف داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم. مستحق گرفتن سه امتیاز مقابل تیم صدر جدولی استقلال بودیم اما متاسفانه با یک امتیاز همه چیز را تمام کردیم.

فارس: چرا قبل از دربی مصاحبه نمی‌کردی؟

چون می‌خواستم تمام تمرکزم را برای کمک به پرسپولیس در زمین نگه دارم. به همین دلیل خواستم سکوت کنم. می‌خواستم یک هفته فقط به استقلال فکر کنم تا بتوانم یکی از بهترین‌ها باشم. خیلی دوست داشتم با یک برد بازی را تمام کنیم تا جواب محبت‌های هواداران را در سرما و گرمای تهران و سراسر ایران بدهیم اما متاسفانه با وجود تلاش‌هایی که انجام دادیم نشد.

فارس: به نظرت استقلال محتاط بازی کرد؟

فشاری که ما به استقلال آوردیم باعث شد تا آنها مجبور شوند که با احتیاط بازی کنند. آنها در طول بازی با توجه به برنامه‌هایمان کم کم رو به عقب رفتند و به نظرم چیز خاصی نداشتند که مقابل ما به نمایش بگذارند. در کل استقلال را مجبور کردیم به عقب برود و فقط دفاع کند.

فارس: از نبود کریمی هم ضرر کردید؟

قطعا هم این طور است. اگر علی کریمی در زمین بود شرایط ما خیلی بهتر بود و مطمئن باشید خیلی راحت‌تر حریف به لاک دفاعی می‌رفت اما قسمت نشد و امیدوارم هر چه سریع‌تر کریمی با رفع مصدومیت به تیم برگردد. چون واقعا به او نیاز داریم.

فارس: چرا پرسپولیس اینقدر متفاوت شده است؟

ما باید قبول کنیم نیم فصل اول را از دست دادیم و جای غصه خوردن و این حرف ها نیست. اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم قطعا آینده را نیز از دست می‌دهیم. ما باید سعی و تلاش کنیم در نیم فصل دوم تا جایی که در توان‌مان است اتفاقات نیم فصل اول را جبران کنیم. ما بعد از بازی مقابل استقلال باید در برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران یعنی فولاد خوزستان قرار بگیریم که کار برای برد بسیار سخت است. از همین امروز باید دربی را فراموش کنیم و به بازی به فولاد فکر کنیم تا به 3 امتیاز بازی برسیم. امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد تا به بالای جدول برسیم.

فارس: نظرت در مورد حواشی‌های دربی و پرتاب نارنجک‌ها چیست؟

در صحنه‌هایی که آن اتفاقات بد افتاد من در جناح راست نبودم که ماجرا را ببینم اما باید فکری کنیم تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. روز گذشته با وجود حرف‌های زیاد به غیر از یکی دو صحنه جو ورزشگاه بد نبود. ایراداتی بود که انشاءالله در بازی‌های بعد دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

فارس: برخی از کارشناسان معتقدند بازیکنان میلیاردی در دربی خوب نبودند. نظرت چیست؟

همه می‌دانند که دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. درست است در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد اما در نیمه دوم بازی خوبی بود. در نیمه دوم هر دو تیم احتیاط را کنار گذاشتند و بازی خوبی را شاهد بودیم. در دربی ترس از باخت همیشه وجود دارد و به همین دلیل تیم‌ها کمی با احتیاط بازی می‌کنند. این ترس از باخت باعث می‌شود هیجان دربی کمتر شود اما در نیمه دوم با چند موقعیت خوبی که به دست آوردیم بازی بدی را به نمایش نگذاشتیم.

فارس: پس معتقدید در نیمه دوم فقط گل نزدید؟

ما خطرات خوبی روی دروازه حریف داشتیم و حتی توپ به تیرک استقلال هم برخورد کرد و یا با فاصله چند سانتی‌متری توپ ما از کنار دروازه رد شد و به تور استقلال برخورد کرد. اما در کل قبول دارم در نیمه اول بازی چنگی به دل نمی‌زد.

فارس: قهرمان جام حذفی می‌شوید؟

باید خیلی تلاش کنیم. اگر با 3 برد در جام حذفی موفق شویم می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم. ما پس از اتفاقات نیم فصل اول حساب ویژه‌ای روی این جام باز کردیم که انشاءالله بتوانیم با پیروزی مقابل ذوب آهن در اصفهان قهرمان جام حذفی شویم. البته احتمال دارد که دوباره استقلال حریف ما باشد. اما هنوز قطعی چیزی مشخص نیست و به نظرم همه تیم‌ها شانس برنده شدن دارند. باید پله پله تا فینال برویم و با یک جام دل این هواداران را به دست آوریم. خوشبختانه بچه‌ها همه با هم یکدل شدند تا به هدف خود برسند و در بازی مقابل استقلال مخصوصا در نیمه دوم دیدید که چه طور بازی کردند.

فارس: در پایان نظرت در مورد صحنه‌های مشکوک چیست؟

در این باره کارشناسان باید نظر بدهند اما دو صحنه مشکوک روی دروازه استقلال داشتیم و به نظرم در خیلی از نقاط زمین کاری کردیم که آنها دفاع کنند. در کل در نیمه دوم بازی با استقلال روز خوب‌مان بود اما باید این بازی را فراموش و به بازی‌های حساس آینده فکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها