کد خبر: ۱۰۹۴۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: دربی ۷۶ کم و بیش رضایت‌بخش و آرامش در این بازی برقرار بود.

به گزارش 598،حسین عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد، عنوان کرد: حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی ناظر ویژه این بازی بود و گزارشات خود را در خصوص آن نوشته است. پس از اینکه داوران گزارش‌ها را ارسال کنند در جلسه‌ای به آن رسیدگی خواهد شد.

وی در خصوص انفجار نارنجک‌های دست‌ساز در ورزشگاه و فحاشی از سوی تماشاگران خاطرنشان کرد: به هر حال اتفاقات ناخوشایند در مسابقات رخ می‌دهد. با وجود ضعف‌ها و کاستی‌هایی که وجود داشت به نظرم دربی در مجموع رضایت‌بخش برگزار شد. مگر چندتا نارنجک منفجر شد؟! دو تا پرتاب شد که آن هم طبیعتا دو نفر دست به چنین کاری زده بودند یعنی در بین 100 هزار نفر فقط دو نفر چنین کاری کردند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: باید برای تجزیه و تحلیل یک مسابقه بزرگ همه جوانب را در نظر گرفت. دربی با آرامش نسبی برگزار شد. در حالی که 100 هزار تماشاگر حاضر شده بودند اما مشکل خاصی به وجود نیامد. به هر حال طبق قانون و مقررات به مسائل دربی خواهیم پرداخت.

عبداللهی در مورد اتفاقی که در فوتسال رخ داد و تیم شرکت ملی حفاری به علت تاخیر در شروع بازی زمین را ترک کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که داوران و ناظران بازی شرایط را برای برگزاری مسابقه مهیا بدانند ترک زمین توسط یک تیم غیرقانونی است و علاوه بر شکست، آن تیم جریمه هم خواهد شد. باید در عدم برگزاری یک مسابقه داوران یا ناظران بازی تصمیم بگیرند. تیمی نمی‌تواند خودسرانه دست به چنین کاری بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها