کد خبر: ۱۰۹۴۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دیدار این تیم با راه آهن جدال استاد و شاگرد بوده است،گفت: می‌ترسیدم علی دایی فن آخر را به حسین فرکی بزند ولی خوشبختانه در نهایت ما برنده بازی بودیم.

به گزارش 598، حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیروزی فولاد برابر راه آهن با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هرچند راه آهن بازی بسته‌ای انجام داد ولی این مسابقه جذاب و زیبا از آب درآمد که در نهایت منجر به پیروزی ما شد. در این مسابقه هم چهار بازیکن اصلی فولاد حضور نداشتند و این نشان می‌دهد که فولاد حالا واقعا "تیم" شده است.  

وی در خصوص تقابل حسین فرکی با علی دایی هم تاکید کرد: این مسابقه بازی استاد با شاگرد بود. تمام نگرانی من این بود که علی دایی فوت کوزه‌گری را یاد گرفته باشد و فن آخر را به استادش بزند ولی خوشبختانه این فرکی بود که در نیمه دوم فن آخر را زد.

سرپرست فولاد با تاکید بر اینکه باید روی این تیم حساب ویژه‌ای باز کرد، یادآور شد: هدف ما رسیدن به صدر جدول است ولی ما بدون استرس و فشار دنبال هدفمان هستیم. حرکت ما آهسته و پیوسته است و بدون توجه به سایر مسابقات به کارمان ادامه می‌دهیم.

ابن قاسم در پایان درباره شادی گل خاص اسماعیل شریفات و درآوردن کفش‌هایش هم گفت: او با تعدادی از تماشاگران توافق کرده است که اینگونه شادی کند. البته این نوع شادی گل باعث شد تا یکی، دو دقیقه 10 نفره شویم و با یک بازیکن کمتر بازی کنیم!

تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه موفق شد با شکست راه آهن در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به رده سوم جدول برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها