کد خبر: ۱۰۹۴۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
مربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان گرگان گفت: پس از صحبت در برنامه نود، مسئولان باشگاه گفتند حق نداری بدون اجازه مصاحبه کنی در حالیکه پیش از این در تعهداتم چنین چیزی مطرح نشده بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سمیه کبیری درباره اظهارات دهنوی، عضو هیئت مدیره تیم بانوان سرخ‌پوشان مبنی بر اینکه مصاحبه‌ای که با برنامه نود داشته مغایر با تعهداتش با باشگاه است، گفت: هنگامی که از برنامه نود با من تماس گرفتند به آنها گفتم بهتر است با مدیرعامل باشگاه صحبت کنند و شماره مدیرعامل را به آنها دادم، اما پس از گذشت دقایقی دوباره از برنامه با من تماس گرفتند و گفتند ما با مدیرعامل هم صحبت کردیم و اکنون می‌خواهیم با شما صحبت کنیم.

 

وی ادامه داد: پس از مصاحبه با این برنامه بود که مسئولان باشگاه به من گفتند بدون اجازه نمی‌توانی مصاحبه کنی در حالیکه پیش از این در تعهداتم چنین حرف‌هایی نبود. صحبت‌های من هم در برنامه نود در خصوص بازی نکردن مقابل بم بود که گفتم به دلیل مشکلات مالی حاضر نشدیم و پیش از این به فدراسیون اعلام کرده بودیم. این مسئله ارتباطی به فوت بازیکن ما ندارد.

 

کبیری در پاسخ به این سوال که سال گذشته سرخ‌پوشان عنوان نایب‌قهرمانی را داشت اما امسال افت زیادی داشته، تصریح کرد: مسائل مالی همیشه پیش می‌آید و ما مشکلی با آن نداریم. مشکل اصلی ما این بود که تیم بدون مربی بسته شد. اکنون مهینی، سرمربیگری تیم را برعهده گرفته و من هم به عنوان مربی به او کمک می‌کنم. فکر می‌کنم با حضور وی شرایط تیم بهتر شده و روند خوبی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها