کد خبر: ۱۰۹۴۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
گران ترین خرید های این فصل استقلال و پرسپولیس یعنی جواد نکونام و کریم انصاریفر بدترین بازیکنان دو تیم در دربی 76 بودند .

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-بیچاره تیم های پرطرفدار ما که برای برآورده کردن خواسته های طرفداران خود مجبورند گزاف ترین هزینه ها را متحمل شوند ولی در عمل و در حساس ترین بازیها شاهد ناکارآمدی ستاره های گران قیمت خود باشند.

 

دربی 76 از لحاظ کیفی چنگی به دل نزد و یکی از بی خاصیت ترین مسابقه های چند سال اخیر دو تیم را در میدان شاهد بودیم . تکلیف استقلال که مشخص است یعنی وقتی سرمربی تیمش در پایان مسابقه از داور تشکر می کند و یک امتیاز را هم غنیمت می داند و مدیرعاملش هم از بابت حفظ صدرجدول ابراز رضایت می کند دیگر توضیحی بر تفکرات حاکم بر این تیم لازم نیست ولی پرسپولیسی ها هم که مدام از بدشانسی و داور می نالند ، مگر به جز صحنه های مشکوک درون محوطه و چند فرصت نصف و نیمه چه کاری کردند؟ چنان صحبت از بدشانسی می کنند که گویا 5 توپ به تیر دروازه حریف زده اند و رحمتی هم 10 واکنش خارق العاده داشته است!!


 

اما در همین برتری میدانی نیم بند پرسپولیس و رسیدن استقلال به هدف خود یعنی یک امتیاز، یکی دو بازیکن بدجوری توی ذوق زدند و حسابی علاقمندان خود را ناامید کردند که دست برقضا گران قیمت ترین بازیکنان تیم های خود هم بودند. در جمع قرمزها کریم انصاریفر که هیچ کس رقم کمتر 2/1 میلیارد تومان را برای حضورش در پرسپولیس بر زبان نمی آورد ، یک بیکار به تمام معنی بود . آقاپسر اردبیلی که قرار است مهاجم اول تیم ملی هم باشد(بیچاره کی روش) محض رضای خدا یک بار خود را در موقعیتی قرار نداد که هافبک های پرسپولیس از بابت ندادن توپ به او خود را ملامت کنند . کریم که جوان ترین عنصر درون میدان هم بود در عین حال گویا برای میهمانی به ورزشگاه آزادی آمده بود و مراقب بود که لباسش کثیف نشود! حتی برای نمونه یک بار هم با مدافعان حریف تنه به تنه نشد و آنها را تحت فشار فیزیکی قرار نداد و بیش از 80 دقیقه هم با همین کیفیت درون زمین ماند تا پرسپولیسی ها حداقل بابت دیر به میدان آوردن نوروزی و قاضی پیش خود شرمنده باشند . پولی که به این بازیکن داده اند ، پیشکش....

 

در آن سوی میدان هم جواد نکونام نشان داد که چرا مسوولان اوساسونا او را نخواستند و با قیمتی گزاف در حد نزدیک به 2 میلیارد تومان (البته بدون پول دریافتی خودش از استقلال) او را به آبی های پایتخت ایران ، انداختند! کاپیتان تیم ملی ایران که در این فصل مدام از جو فوتبال ایران ابراز نارضایتی کرده ، بی زحمت به این سوال جواب دهد که خودش چکار می کند و به چه دلیل خود را تافته جدابافته می داند؟ در کل دربی 76 به جز پاس های 4 – 5 متری آن هم بیشتر در عرض و خطاهای زیاد و البته یکی دو توپ گیری چه چیزی از بازیکنی دیدیم که حداقل نزدیک به 3 میلیارد تومان خرج روی دست استقلال گذاشته است ؟ آیا در همین لیگ دسته اول خودمان (لیگ برتر به جای خود) نمی توانیم حداقل 10 هافبک پیدا کنیم که با 5 درصد قرارداد نکونام کارایی او را برای استقلال داشته باشند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها