کد خبر: ۱۰۹۴۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
پرسپولیس در این بازی بهتر بازی کرد.به نظرم این تیم در مسابقات اخیر نمایش متفاوتی را نسبت به آغاز فصل از خود نشان داده است
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -سرمربی تیم تراکتورسازی از اینکه تیمش در بازی خانگی مقابل ذوب آهن به سه امتیاز نرسیده،ناراحت است.

به گزارش  به نقل از اوج نیوز،تونی اولیویرا درباره اینکه تیمش در بازی مقابل ذوب آهن در نیمه دوم برد را با تساوی عوض کرد اظهار داشت:ما در نیمه اول تشنه موفقیت و کسب برتری بودیم اما در نیمه دوم همانطور که در نشست خبری پس از بازی گفتم،موتورمان خاموش شد.من از این مساله خیلی ناراحتم و دلیلش هم روشن است.اینکه نتوانستیم هوادارانمان را راضی کنیم.ما باید تلاش کنیم تا نتایح موردنظر را کسب کنیم.هواداران ما آدمهای جذابی هستند.


وی درباره دربی استقلال و پرسپولیس و نظرش پیرامون کیفیت این مسابقه عنوان کرد:دربی در تمام دنیا شرایط خاصی دارد و نباید انتظار داشت که این مسابقات همیشه جذاب شوند.این قانون در همه جای جهان وجود دارد و برای مثال کسی نمی تواند مدعی شود که دربی میلان،منچستر و یا شهرهای دیگر،همیشه جذاب است.

سرمربی تراکتور تاکید کرد:استقلال و پرسپولیس می خواهند ببرند اما از سوی دیگر نمی خواهند شکست بخورند.به نظرم دربی تهران از نظر تاکتیکی در مجموع خوب بود.دو تیم خیلی به هم نزدیک بودند و کیفیت بازیکنان به هم نزدیک است.در این شرایط بازی درگیرانه می شود و فرصت خلاقیت گرفته خواهد شد.نمی خواهم وارد جزییات بازی شوم اما فکر می کنم بازی خوبی بود.

وی افزود:پرسپولیس در این بازی بهتر بازی کرد.به نظرم این تیم در مسابقات اخیر نمایش متفاوتی را نسبت به آغاز فصل از خود نشان داده است و پیش بینی می کنم در ادامه لیگ برتر به رده های بالای جدول خواهد رسید.این را از من داشته باشید که پرسپولیس بالا می آید.

تونی درباره اینکه پس ازبازی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن گفته بود که تساوی بهترین نتیجه برای تیم اوست گفت:تساوی خوب بود اما بهتر بود هر دو تیم می باختند تا خیلی برای ما خوب شود!به هر حال ما بازی های مهمی را در پیش داریم و باید بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.از دید من تراکتور،سپاهان،استقلال،فولاد و نفت تیم هایی هستند که برای قهرمانی می جنگند.

وی درباره اینکه آیا در این مدت ارتباطی با مانوئل ژوزه ،سرمربی سابق پرسپولیس نداشته است اظهار داشت:برای کریسمس با هم صحبت کردیم.او حالش خوب است.البته درباره فوتبال حرفی نزدیم و بیشتر درباره خاطراتمان صحبت کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها