کد خبر: ۱۰۹۳۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
رئیس اورژانس تهران گفت: شهرآورد پایتخت بین استقلال و پرسپولیس امروز 4 مصدوم داشت که به بیمارستان منتقل شدند، 76 نفر از تماشاگران نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

هوشنگ فولادی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس افزود: بازی امروز شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران 4 مصدوم داشت که به بیمارستان حضرت رسول(ص) تهران منتقل شدند.  حال هر 4 نفر خوب است و مصدومیت جدی ندارند.

وی ادامه داد: 2 نفر از مصدومان دچار خونریزی بینی شده بودند، یک نفر دچار پیچ خوردگی پا شده بود و یک نفر نیز از ناحیه بازو آسیب دیده بود که با حضور مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس اورژانس تهران اضافه کرد: اورژانس تهران از شب گذشته با استقرار 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورآمبولانس در ورزشگاه آزادی به تماشاگران این بازی خدمات رسانی کرد و در این مدت 76 نفر خدمات سرپایی گرفتند.

وی گفت: با توجه به اینکه عده ای از تماشاگران این بازی از شب گذشته نخوابیده بودند، برخی از تماشاگران در حین بازی دچار علایم بی خوابی و سرگیجه شده بودند، برخی دیگر از آنان نیز دچار خراشیدگی های سطحی شده بودند که همگی آنان به صورت سرپایی درمان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها