کد خبر: ۱۰۹۳۰۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۲     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد زمان نامناسب این دیدار در کیفیت بازی تاثیرگذار بوده است.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی داربی 76 گفت: من فکر می کنم زمان بازی، زمان مناسبی نبود. ساعت سه بعد از ظهر کیفیت و رطوبت چمن بسیار کمتر از ساعت 5 و یا 6 است و فوتبال کشور ما نسبت به سطح اول آسیا کمی سرعتش پایین است و ساعت دیدار هم این مسئله را پر رنگ تر می کند. این در حالی است که اگر بازی در ساعت شش بعد از ظهر برگزار شود، چمن ورزشگاه کمی حالت بهتری می گیرد و همین امر به جریان بازی سرعت می دهد. تا جایی که اطلاع دارم بارسلونا و رئال مادرید کمی پیش از بازی هایشان به چمن ورزشگاه کمی بخار می دهند تا توپ گردش بهتری داشته باشد.

این پیشکسوت باشگاه استقلال با رد اینکه این حرف توجیه دیدار ضعیف دو تیم نیست گفت: در هر حال فکر می‌کنم در نیمه اول هر دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر بودند و البته اتفاقی که دیروز برای تیم تراکتور افتاد بی‌تاثیر در روند بازی نبود، چرا که استقلال می‌دانست حتی با یک تساوی به صدر جدول می‌رسد. از سویی دیگر یحیی گل‌محمدی هم تیم خوبی ساخته و شکل و شمایل جدید پرسپولیس انصافا خوب است و ای کاش یحیی زودتر به پرسپولیس می‌آمد تا هم تیم ملی از این مسئله سود ببرد و هم پرسپولیس در جایگاه بهتری قرار می‌گرفت. از نکات دیگری که می‌توانم به آن در همین رابطه اشاره کنم این بود که امیر قلعه‌نویی هم می‌دانست که چه چیزی از این دیدار می‌خواهد و به دنبال شکسته نشدن رکوردش در مقابل پرسپولیس بود.

او در ادامه درباره نیمه دوم این دیدار گفت: در نیمه دوم بازی بهتری را شاهد بودیم و تعویض‌های دو تیم بسیار در روند بازی تاثیرگذار بود و هر دو تیم در نیمه دوم دیدار به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشتند.

علیرضا منصوریان در پایان با ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ داده از سوی تماشاگران در طول بازی گفت: یک نارنجک که از سوی هواداران پرتاب شد، که سرعت بازی را گرفت. در هر حال ورزشگاه آزادی ویترین ورزشگاه‌های ایران است و نباید در آن از این اتفاقات روی دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها