کد خبر: ۱۰۹۲۸۸
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
علی ضیاء با کلماتی نابه جا مهمان برنامه را مورد بی احترامی قرار داد.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ پنج شنبه 5 دی ، برنامه صبحگاهی ویتامین 3 با اجرای علی ضیاء از شبکه  3 سیما به روی آنتن رفت. علی ضیاء با ذکر این دعا برنامه را آغاز کرد؛ خدایا به ما عنایت کن تا عاقلانه رفتار کنیم.
 
در بخش کارشناس حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی استاد حوزه و دانشگاه مهمان برنامه ویتامین 3 بود محمد برمایی در خصوص مقوله ازدواج و اهمیت عقل و توکل در این امر به گفت و گو پرداخت علی ضیاء گفت: دلپذیر است که بعد از عاشق شدن ازدواج کنیم.
 
مهران رجبی بازیگر مهمان امروز ویتامین 3 بود و در ابتدا با ایراد از تلفظ مجری برای لوگو به او متذکر شد که این لفظ نادرست است و باید به جای آن" آرم" را به کار ببریم.
 
علی ضیاء در پاسخ به انتقاد گفت: چرا بینی شما کج است؟ و رجبی عنوان کرد در این هوای آلوده باید بینی آدم بزرگ باشد تازه می خواهم آن را عمل کنم تا بزرگتر از این شود.
 
در ادامه مجری به موهای کم مهران رجبی اشاره کرد و مهمان در پاسخ متذکر شد مرد باید کچل باشد.
 
در ادامه نیز با توجه به این مهران رجبی طرفدار تیم استقلال بود با ضیاء به کری خوانی درباره تیم پرسپولیس و استقلال پرداختند.
 
عروس و دامادی که مراسم عقدشان هفته گذشته در برنامه ویتامین 3 برگزار شد، مجدد در برنامه حاضر شدند و شاهد عقد دو عروس و داماد به نام سجاد فعل آوری و معصومه مرادی بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
۶۵
۴
آدم بی ظرفیت که میگن همینه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها