کد خبر: ۱۰۹۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: زمانی که بازیکن استقلال بودم در دربی‌ها سه گل زدم که این گل‌ها موجب شد استقلال پیروز شود.

عبدالصمد مرفاوی که سه شنبه و در آستانه شهرآورد پایتخت بر سر تمرینات تیم استقلال حاضر شده بود در پاسخ به خبرنگار فارس در قم خصوص اعتراض برخی از هواداران صبا که از طرفداران پرسپولیس نیز هستند، گفت: طرفداران پرسپولیس هم برای ما عزیز و قابل احترام هستند.

وی در ارتباط با علت حضور خود در تمرینات استقلال گفت:‌ ما به تمرینات استقلال رفتیم که هم با دوستان خود آقایان قلعه‌نوعی، بیانی و همچنین آقای پورحیدری که استاد ما است دیداری داشته باشیم و هم تمرین این تیم را از نزدیک ببینیم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال این قدر ارزش ندارد که به خاطر آن جدایی وجود داشته باشد و ما همیشه دوست هستیم.

وی در عین حال تاکید کرد: با توجه به اینکه من سال‌ها بازیکن استقلال بودم، در این تیم مربیگری کردم و در دربی هم بازی و هم مربیگری کردم در نتیجه تمایل من به استقلال است و دوست دارم استقلال پیروز این مسابقه شود.

وی در خصوص پیش‌بینی مسابقه امروز استقلال و پرسپولیس گفت: دربی بازی سختی است و هیچ کس نمی‌تواند نتیجه‌ آن را پیش‌بینی کند همانطور که کسی نمی‌توانست پیش‌بینی کند در بازی آخر استقلال و پرسپولیس، پرسپولیس در مدت 10 دقیقه سه گل بزند و بازی باخته با یک بازیکن کمتر را با پیروزی پشت سر بگذارد.

مرفاوی با بیان اینکه بازیکنان دو تیم همیشه برای بازی در دربی استرس دارند، ابراز داشت: این استرس از هواداران به وجود می‌آید؛ وقتی همه رسانه‌ها و مردم راجع به این بازی صحبت می‌کنند این استرس به داخل زمین می‌آید.

وی تاکید کرد: در این مسابقه هر تیمی که بتواند به خود استرس راه ندهد و در زمین آرامش و تمرکز لازم را داشته باشد و بتواند از نخستین موقعیتی که به دست می‌آورد استفاده کند پیروز میدان خواهد بود.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به اینکه استقلال تیم با تجربه‌ای است و می‌تواند از تجربه‌اش در این بازی استفاده کند، اظهارداشت: اگر استقلال این بازی را ببرد راه قهرمانیش هموار می‌شود.

وی افزود: استقلال با برد در این مسابقه هم سه امتیاز بالا می‌رود و هم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار می‌گیرد در نتیجه هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند و راهش برای قهرمانی هموارتر می‌شود.

مرفاوی بهترین خاطرات خود را از دربی‌هایی که به عنوان بازیکن استقلال در زمین مسابقه حضور داشته به ثمر رساندن سه گل عنوان کرد و اظهار داشت: هر سه گلی که در دربی‌ها به ثمر رساندم باعث پیروزی تیم استقلال در آن بازی‌ها شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها