کد خبر: ۱۰۹۱۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
بعد از اتفاقات پیش آمده در برنامه زنده تلویزیونی
سرپرست فدراسیون کشتی گفت: با وجود اینکه سوالات برای حضورم در برنامه تلویزیونی روح پهلوانی هماهنگ شده بود، اما مجریان برنامه موضوعات دیگری را پرسیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی پس از اتفاقات پیش آمده در برنامه زنده روح به پهلوانی و مشاجره‌ای که بین او و مجریان برنامه پیش آمد، برای ادای توضیحات روی خط برنامه ورزش و مردم آمد.

وی گفت: 30 سال است در ورزش هستم و تا به حال یک نفر، چه ارباب رجوع و چه خبرنگار حرف تندی از من نشنیده است. من با جامعه ورزش زندگی کرده‌ام و خوب و بد ورزش را می‌دانم. پیشکسوتان می‌دانند سهم بسزایی در پیشرفت ورزش مازندران و تهران داشته‌ام.

سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: زمینه حضور بسیاری از شخصیت‌هایی که اکنون در ورزش فعالیت می‌کنند را فراهم کرده‌ام و در این مدت توهین‌هایی شنیدم که نگفتم.

خطیب افزود: پیش از حضور در برنامه روح به پهلوانی با صادقی، مدیر شبکه ورزش صحبت کردم و به او گفتم که لحن مجریان این برنامه بسیار تند است. با وجود اینکه سوالات هماهنگ شده و تعدیل شده بود، اما موضوعات دیگری را پرسیدند.

وی خاطر نشان کرد: در شروع جلسه کاظمی (مجری برنامه) عنوان کرد که حضور من در فدراسیون کشتی غیرقانونی است و بعد از آن 5 نفر علیه من و به تندی صحبت کرده و عنوان کردند که برای چه به کشتی آمده‌ام و این رشته را خراب کرده‌ام. من با تمام آنها زندگی کردم و وقتی با تندی صحبت کردند خواهش کردم که ملایم‌تر برنامه را دنبال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها