کد خبر: ۱۰۹۱۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: بنا سرمربی تیم کشتی فرنگی سرمایه این کشور است و ما وظیفه داریم از چنین سرمایه‌هایی در حد وسع و توانمان حمایت کنیم.

محمد عباسی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در طول سنوات گذشته از قهرمانان و پهلوانان حمایت‌های لازم را داشتیم و شاهد همراهی خوب مربیان بومی و وطنی بودیم که در مسابقات جهانی، بین‌المللی و المپیک نیز درخشیدند.

وی از بنا به عنوان سرمایه ملی ورزش به ویژه کشتی فرنگی یاد کرد و گفت: همه مربیان کشور تلاش می‌کنند، اما تلاش و برنامه‌ریزی عده‌ای آنقدر شوق‌آفرین است که همیشه به پرورش استعدادها و توان‌سنجی بیشتر در این حوزه کمک می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بعد از المپیک، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها تغییر ساختاری را در مجموعه‌های خود انجام می‌دهند که هیچ کدام از این تحولات ناهنجاری نیست.

عباسی تصریح کرد: آنچه مربوط به ماست، حفظ این سرمایه عظیم و دیگر سرمایه‌های حوزه ورزش است که قطعاً در همه مراحل بازیکنان، مربیان و قهرمانان ما مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان هستند.

* هیچ مربی به اندازه بنا مورد توجه نظام و دولت نبوده است

این مسئول به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: گمان می‌کنم در جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار هیچ مربی به مانند محمد بنا مورد حمایت همه جانبه قرار نگرفته است، به طوری که شخص بنا از سوی دولت، رئیس جمهور و وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت قاطع بوده است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: حل برخی از مشکلات مربوط به داخل فدراسیون است؛ با توصیه‌هایی که صورت گرفته، بخشی از نیازهای موقت نباید زمینه دلسردی قهرمانان را به وجود آورد، اما تصمیم‌گیری نهایی بعد از فراهم کردن شرایط با خود مربی است که به یقین ما در هر کجا باشند به وجود چنین مربیانی افتخار می‌کنیم.

* حمایت از بازیکنان تیم ملی فوتبال توصیه ماست

عباسی در خصوص کناره‌گیری رحمتی دروازه‌بان تیم ملی نیز بیان داشت: در زمینه حضور ورزشکاران کشور در عرصه‌ها و رویدادهای مختلف، تصمیم‌گیری در خصوص حضور یا عدم حضور یک بازیکن مربوط به فدراسیون است و ما زیاد نمی‌خواهیم در چنین مسائلی دخالت کنیم و یا بخواهیم وارد جزئیات شویم.

وی ادامه داد: توصیه ما به فدراسیون فوتبال و دیگر فدراسیون‌ها این بوده که بازیکنان ارزشمند و زحمتکش را با فراهم کردن برخی امکانات حفظ کنند تا در خدمت تیم ملی باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: امیدواریم با انگیزه‌های بیشتری که در بازیکنان تیم ملی فوتبال وجود دارد، بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم که در این مسیر باید همه به میدان بیایند و دلخور و ناراحت نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها