کد خبر: ۱۰۹۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
سیاست مهدویت ، مهدویت و سیاست!
وبلاگ میان این مسیر نوشت :


سیاست مهدویت ، مهدویت و سیاست!


ظهور بسیار نزدیک است

چقدر دلگیر است حال و هوای این روزها که شاهدیم ، از شعار "دیانت" ما عین "سیاست" ماست ، برخی پوسته ای بیش نگرفتند و  ندانستند نزیکیم به جاییکه "سیاست" ما هم عین "دیانت" ما باشد ! مغز این شعار مهدویت است که در دولت "انتظار" بدان پرداخته اند ....


باور مهدویت سیاسی ترین باور شیعه است و یاورترین یاران مهدی(عج) هم سیاسی ترین سیاسیون الهی ترین نظام الهی دنیا خواهند بود .

دستهایی در تلاش است که باور مهدویت را سیاسی و بلکه ابزار سیاسی جلوه دهد . و نه اینکه امروز، و با تکثیر مستند "ظهور بسیار نزیک است "فعال شده باشد،  بلکه با شایعه سازی ها پیرامون هاله ی نور آغاز شده ، و با پیگیری انحرافات سخنان اطرافیان پر حاشیه ی رییس جمهور و ارتباط دادن آن به سمت فتنه ی مهدویت و امام زمان ادامه یافته است !

به این تیترها دقت کنید :

 بهایی ها حامی فتنه مهدویت / فتنه مهدویت حامی اسلام ایرانی

مکتب ایران مخلوطی از مهدویت گرایی دروغین و ملی گرایی قلابی است

خرافه پرستان آرامش مردم و نظام را موجب تاخیر در ظهور امام زمان می دانند! / امام اینها را از در بیرون کردند ولی امروز از پنجره آمده اند تا کار خود را تمام کنند!

نیت فتنه ضد روحانیت از پریشانی نظام و مردم ، تعجیل ظهور منجی است !

اسلام ایرانی از مصادیق فتنه مهدویت است


و امروز هم برخی ، مستند "ظهور بسیار نزدیک است" را، که توسط گروهی مردمی و با انگیزه کاملا دینی و امام زمانی تهیه شده ، منتسب به جریانات سیاسی منحرف و دسیسه های انتخاباتی تلقی کرده اند، و آب به آسیاب فتنه میریزند ! این تهمتها از سوی برخی قابل پیش بینی بوده . همآنان که نام و یاد امام زمان و بشارت تحقق وعده ی الهی را نمی تابند و هموره در حال حاشیه سازی بوده اند ، اما گلایه از دوستانیست که با این جریان همصدا شده اند.....

این تهمتها نه تنها مصداق بی تقوایی ها و بد اخلاقی هاست بلکه آسیبهایی هم برای باور مهدویت به همراه خواهد داشت . مهدویت،  سیاسی ترین باور شیعه است که باید از سیاسی بازی مصون بماند ! سیاسی بازی را هم برداشت سیاسی بخوانید ! دامن زدن به این جریان ، ممکن است استارت فتنه و سو استفاده جریانات داخلی باشد ....

چرا باید  کیهان به همان نتیجه برسد که بی بی سی و سی ان ان در مورد مستند رسیده اند ؟ آنان هم مستند را سیاسی و حکومتی بخوانند ، کیهان هم ؟ حواسمان هست هم صدای کدام جریان هستیم؟

باور مهدویت سیاسی است ... مهدویت لاجرم راه به سیاست خواهد داشت ... اما باورهای مهدویت را باید از ورود سیاست بازیها مصون نگاه داشت . ! ایجاد این جو بدبینی راهی نخواهد برد  جز به ایجاد تردید و شک . به هرحال سردار سپاه نبرد با سفیانی در آخرالزمان ایرانی است و لاجرم ما به این باور خواهیم رسید .  با سیاسی بازی ، راه رسیدن به این باور را چه امروز و چه در آینده  مخدوش نکنیم .

یاوران ائمه در طول تاریخ همیشه سیاسی ترینشان بوده اند ! با هر احتمالی در بررسی شخصیتها ، چنانچه بلوای سیاسی بلند شود ، به ظن شما باید فاتحه ی ظهور را خواند!

هدف نوشته تصدیق و تایید صدرصدی مستند نیست (که انشاالله مورد تایید و قبول حضرت ولیعصروامام خامنه ای باشد ) ، بلکه تذکر به این است ، که نقد باید در فضای علمی و رها از جنجالها و تنشهای سیاسی باشد، نه برعکس !

افراد را رها کنید ! افکار را نقد کنید ... و اگر قادر نیستید سکوت کنید ! گاهی داعیه ی ولایت پذیری مان گوش فلک را کر میکند ولی تذکرات آقا پشت نویس و زینت نوشته مان است ! رعایت تقوی ، عدالت و رها کردن ظن و گمان ، خواسته ی مقام عظمای ولایت است .

بیاندیشیم ، برراستی اگر مشایی نبود باز هم این تهمتها نبود ؟

با نظری به دیدگاه حجه الاسلام پناهیان مبنی برنزدیک بودن خروج سفیانی و بشارت بزرگان مبنی بر ارتباط بیداری اسلامی با حوادث ذکر شده در روایات پیرامون آخرالزمان ، چقدر این مصداقها و بسیار نزدیک بودن ظهور، میتواند دور از ذهن باشد ؟ با اندیشیدین در مورد این احتمالات باید از فضای تخریب بیرون آمد !

وگرنه با این روال و به ظن شما ، یاوران مهدی(عج) سیاست بازان منحرفی خواهند بود که در آینده ، امام زمان دورغین را هم خواهند ساخت ! به این حساب همه ی بزرگان اهل توقیت بوده اند چرا که بشارت به نزدیکی تحقق وعده ی الهی و پیروزی مستضعفان داده اند .

 

نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ/// إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ......

و العاقبه للمتقین


توضیح تحریریه 598  :

از آنجا که 598 خواهان تضارب آراء و افکار و سلایق است و درج و انعکاس مطالب وبلاگ های مختلف فرزندان این مرز بوم را ( در چارچوب قانون و شرع) برای شکوفایی "قلم" لازم میداند ، ضروری است اذعان گردد که درج نوشته های مختلف بلاگری ، لزوما دال بر موافق بودن نظر تحریریه 598 با آن مطالب نیست ، هرچند قلم همه عزیزانی که نوشته هایشان در ستون وبلاگ ها قرار میگیرد عزیز و محترم است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها