کد خبر: ۱۰۹۰۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
سعید شیرینی گفت: مدیران باعقبه باشگاه استقلال به جای تلاش برای برهم زدن آرامش پرسپولیس در آستانه داربی به فکر حاشیه‌های تیم خود باشند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در واکنش به اظهارات امیر عرب، معاون اجرایی باشگاه استقلال اظهار کرد: "آفتاب آمد، دلیل آفتاب. آقای قلعه‌نویی که تا دیروز دیگران را متهم می‌کرد به دلیل دوستی با سردار رویانیان در پرسپولیس پست‌ومقام گرفته‌اند و فقط درباره افرادی که عقبه فوتبالی دارند، صحبت می‌کند، حالا بیاید تحویل بگیرد. لابد امیر عرب عقبه فوتبالی دارد و بدون دوستی و رفاقت چندین‌وچند ساله با امیر قلعه‌نویی در باشگاه پرطرفدار استقلال صاحب پست و مقام شده، چرا که مثل دوست صمیمی‌اش اهل فن و بازی‌های بیرون از زمین است."

سرپرست پرسپولیس افزود: "می‌خواهند پرسپولیس را در آستانه داربی زیر سوال ببرند اما حنای آقایان دیگر رنگی ندارد و بازیکنان و مربیان پرسپولیس هوشیارتر از این حرف‌ها هستند که با این صحبت ها وارد حاشیه شوند. سفارش من به مدیران باعقبه باشگاه استقلال این است که به جای شایعه‌سازی و تلاش برای برهم زدن آرامش پرسپولیس به فکر جمع و جور کردن انواع و اقسام حاشیه‌های تیم خود باشند و به جای این کارهای نخ‌نما مهدی رحمتی و جواد نکونام را در آستانه داربی آشتی بدهند."

شیرینی همچنین گفت:‌ "خود استقلالی‌ها بهتر از هر کسی می‌دانند در زمین بازی و داربی روز جمعه کار سختی برابر ما دارند. بنابراین این شایعات بی‌اساس را پیش می‌کشند. غافل از این‌که مربیان و بازیکنان پرسپولیس برای برد در داربی آن هم در مستطیل سبز هم قسم شده‌اند و گوششان هم بدهکار این حرف‌ها نیست."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها