کد خبر: ۱۰۹۰۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
این یکی از سریع‌ترین انتقال‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارجی بود که بدون دیده شدن کیفیت فنی این بازیکن و تنها از روی فیلم انجام شد

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، همین امروز صبح ITC ولاتکو گرزانوسکی خرید جدید پرسپولیس از فدراسیون فوتبال چین (آخرین جایی که این بازیکن در آن حضور داشته) رسید و حالا حضور او در دربی منع قانونی ندارد.

 

شاید این یکی از سریع‌ترین انتقال‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارجی بود که بدون دیده شدن کیفیت فنی این بازیکن و تنها از روی فیلم  -و شاید بنا بر احتیاج تیم- نسبت به جذب آن اقدام شد و کارهای مربوط به عقد قرارداد (از جمله تست پزشکی) و ثبت آن در هیات فوتبال و البته اخذ ITC همه و همه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسید.

 

حالا ولاتکو می‌تواند در دربی به میدان برود آن هم تنها با سه جلسه تمرین برای تیمش. ولاتکو دیروز در کرج با پرسپولیس تمرین کرد و امروز و فردا هم در تمرین حضور خواهد داشت اما چنانچه او در لیست ۱۸ نفره بازی جمعه هم قرار بگیرد باید تعجب کرد چه رسد به اینکه قرار باشد بازی کند.

 

با این حال سرعت انتقال ولاتکو به پرسپولیس آن‌قدر بالا بوده که تصور بازی کردن او به شدت تقویت می‌شود. ظاهرا گل‌محمدی برای پر کردن خلا علی کریمی در جناح راست خط هافبک تیمش به گزینه قابل قبولی نرسیده و جابجایی‌های محتمل در این بخش هم چاره‌ساز نیست.

 

از طرفی بازی کردن ولاتکو در ترکیب - حال چه در ترکیب اصلی باشد چه به عنوان آلترناتیو به میدان برود-‌‌ همان قدر که یک ریسک به حساب می‌آید می‌تواند استقلالی‌ها را به شدت سورپرایز کند چرا که آن‌ها به هیچ وجه او و قابلیت‌هایش را نمی‌شناسند و شاید اصلا در نظر نمی‌آورند.

 

با این حال اگر ولاتکو در دربی ۷۶ به میدان برود یک اتفاق عجیب در تاریخ دربی رخ داده که می‌تواند نتایج مثبت یا منفی برای پرسپولیس داشته باشد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها