کد خبر: ۱۰۸۹۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
برخی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با اینکه سن و سالی از آنها گذشته اما مانند بچه های مهد کودکی و دبستانی در رسانه ها برای یکدیگر کری می خوانند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مایلی کهن در خصوص نحوه کناره گیری رحمتی از حضور در تیم ملی خاطر نشان کرد: رحمتی قبل از اینکه از تیم ملی کنار بکشد می توانست با سرمربی تیم ملی به طور خصوصی صحبت می کرد و اگر این مشکلش قابل حل بود آن را حل می کرد. در مجموع رحمتی نباید این موضوع را رسانه ای می کرد و نه کی روش بلافاصله در خصوص وی موضع گیری می کرد.

 

وی افزود: در چنین مقطع زمانی حساسی نباید برای تیم ملی حاشیه درست شود و کی روش که یک مربی حرفه ای بوده و رحمتی نیز با سابقه ملی زیادی که دارد نباید مانند یک آماتور رفتار می کردند.

 

سرمربی تیم فوتبال گهر تاکید کرد: در سال های اخیر به نوعی لیگ توسط سرمربی تیم ملی فراموش شده و چشم به بازیکنانی دوخته ایم که کیفیت بازی آنها متوسط است البته اشکان دژاگه یک استثناست. متاسفانه در خصوص برخی از بازیکنانی که در خارج از ایران فوتبال بازی می کنند تبلیغات رسانه ای نقش پررنگی در دعوت از آنها دارد.

 

وی در خصوص هفتاد و ششمین دربی پایتخت خاطر نشان کرد: متاسفانه طی چند روز اخیر شاهد بوده ایم که برخی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با اینکه سن و سالی از آنها گذشته اما مانند بچه های مهد کودکی و دبستانی در رسانه ها برای یکدیگر کری می خوانند که این موضوع باعث می شود تماشاگران دو تیم با موضع گیری در روز دربی به ورزشگاه بروند.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: البته خوشبختانه تا امروز مدیرعامل های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هم کری نخوانده اند که این موضوع جای سپاسگزاری دارد.

 

وی افزود: هر دو تیم باید به دنبال ارائه فوتبالی جوانمردانه و تماشاگر پسند باشند. هر تیمی که بهتر و منطقی تر بازی کند شایسته برنده شدن در دربی است.

 

مایلی کهن در خصوص اظهار نظر اخیر خود مبنی بر اینکه هر بقالی سرمربی پرسپولیس شده اما این فرصت در اختیار وی قرار نگرفته، تاکید کرد: منظور من این بود که آیا حق من بوده که سرمربی پرسپولیس شوم یا نه؟ خیلی ها سرمربی پرسپولیس شدند که برخی از آنها حقشان نبوده، برخی دیگر فاقد مدرک مربیگری بوده و یا حتی سابقه مربیگری نیز نداشته اند.

 

وی افزود: به نظر من ترس برخی آقایان از حضور من در پرسپولیس به این دلیل بوده که با حضورم در این تیم، اجازه نمی دادم که آنها بتوانند پول های زیادی را در این باشگاه حیف و میل کنند یا باعث می شدم هر فردی در جایگاه خود قرار گیرد.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: در واقع اگر سرمربی پرسپولیس می شدم، در این باشگاه با حساب و کتاب هزینه شده و حاشیه های تیم نیز کمتر می شد، این تیم نتایج بهتری می گرفت و همان پرسپولیسی می شد که هواداران می خواستند، واگرنه بخیل نیستم که چه کسی سرمربی پرسپولیس می شود چون ما به موقع از پرسپولیس حمایت و به موقع نیز انتقاد کرده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها