کد خبر: ۱۰۸۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
رسانه های حامی جریان انحرافی در دولت، مشائی را آوینی جدیدی دانستند که باید قدر او را دانست.

به گزارش جهان این رسانه ها که پیش از این رجائی دوران را مشائی دانسته و توصیه کرده بودند که باید قدر او دانسته شوند، در اقدامی جدید مشائی را آوینی دوران دانستند.

این مطلب که در ستون مطالب جدی-ونه طنز- سایت آقای میم منتشر شده آورده است: مباني فكري و نظري شهيد آويني با استناد به يادداشت ها و آثارش و همچنين كتابهايي كه منتشر كرده است با مباني فكري و نظري مهندس مشايي تشابهات مضاعفي دارد.

دوستان جریان انحرافی همچنین نوشتند:آنهايي كه امروز سخت ترين حملات را متوجه مهندس مشايي مي كنند كساني هستند كه چندين سال قبل نيز همين برخورد قهريه و انتقادآميز را نسبت به نوع ديدگاه و عملكرد شهيد آويني داشتند.

در انتها نیز به جوانان توصیه کردند:"بايد جوانان اين مرزو بوم با كمي دقت و تعقل و با رجوع به تاريخ در اين زمينه ذهن خود را بيدار كرده تا حق را از باطل تمييز دهند.مهندس مشايي همچون مرتضي آويني است پس قبل از آنكه از بين ما برود قدر او را بدانيم."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
اين چه قياسي نادرست و ظالمانه اي است كه انجام مي دهند آثار فاخر شهيد بزرگوار آويني را ملاحظه كنيد مواضع آقاي مشائي را هم ببينيد ! فاصله از كجا تا به كجاست؟ فقط خدا ميداند و بس ، شاخص براي ما رهبري است پيام رهبري در مورد شهيد آويني را با دست نوشته اي كه براي انتصاب آقاي مشائي به عنوان معاون اولي دادند مقايسه كنيد فاصله زمين تا آسمان هست يا نه ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها