کد خبر: ۱۰۸۹۴۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
آخرین بررسی ها نشان می دهد در کل کشور واز مجموع 4921 کاندیدا حدود 116 نفر در مرحله نخست تایید صلاحیت نشده اند.

به گزارش خبرنگاراجتماعی خبرگزاری تسنیم ،دکتر مرادهاشم زهی بااعلام مطلب فوق گفت: از دیروز اعضای هیات مرکزی نظارت رسیدگی به اعتراض‌های چندین تن از کاندیداهایی که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده را آغاز کرده اند.

رئیس هیات نظارت مرکزی ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور تصریح کرد در بررسی‌هایی که انجام خواهیم داد احتمالا تعدادی از نامزدها به چرخه رقابت ها برخواهند گشت.

وی تصریح کرد: تعدادی از کاندیداها نیز تاکنون احراز صلاحیت نشده اند که البته این به معنای رد صلاحیت صد‌در‌صد نیست.

دکتر هاشم زهی خاطرنشان ساخت: اعتراض های کاندیداهای هشت استان رسیدگی شده است و رسیدگی به وضعیت سایر کاندیداهای معترض نیز همچنان ادامه دارد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: افرادی که عدم احراز صلاحیت یا رد صلاحیت شده اند فرصت دارند تا روز 17 بهمن اعتراض خود را به صورت کتبی به هیات مرکزی نظارت اعلام نمایند. این در حالی است که  افراد مذکور می توانند روزهای 17 و18 بهمن نیز به صورت حضوری به  دفتر هیات نظارت واقع در ساختمان مرکزی سازمان نظام پزشکی کشور مراجعه نمایند.

رئیس هیئت نظارت برانتخابات نظام پزشکی افزود: به طور قطع نمی توان تا زمان اعلام نتایج قطعی درباره رد صلاحیت شدگان اظهار نظر کرد.

وی با بیان اینکه البته هر انتخاباتی تحت نظارت و مبتنی بر شرایط و معیارهایی برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: بدون شک هیات های نظارت وظایف قانونی بر عهده دارند که به آنها نیز عمل می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها