کد خبر: ۱۰۸۸۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
من در این بازی برخوردی با رائول نداشتم. فقط او هم از وقت‌کشی بازیکنان ما شاکی بود و ناراحت شد از اینکه بازی خیلی متوقف می‌شود

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- از هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، القطر مقابل السد شکست خورد تا به رده نهم جدول سقوط کند. هادی عقیلی که در این بازی ۹۰ دقیقه برای القطر به میدان رفت درباره شکست تیمش می‌گوید: «ما کاملا سوار بازی بودیم و واقعا عادلانه نبود که به السد ببازیم. خیلی هماهنگ بازی کردیم و فقط در زدن ضربات آخر بی‌دقت عمل کردیم. ضمن این‌که روی دو ضدحمله دروازه ما باز شد که دومی با اشتباه گلرمان همراه بود.»

عقیلی درباره گلی که به ثمررساند می‌گوید: «گل را که از روی ضربه پنالتی و فکر می‌کنم دقیقه ۵۴ به ثمر رساندم. این گل چهارمین گل من در لیگ امسال بود. سه گل را از روی نقطه پنالتی زده‌ام و یک گل را با ضربه سر.»


رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید در ترکیب السد روبروی هادی عقیلی بازی کرد. عقیلی در این باره می‌گوید: «غیر از رائول، السد بازیکنان مطرح دیگری را هم در ترکیب داشت. هافبک الجزایری این تیم فوق‌العاده بازی کرد. ضمن اینکه اکثر بازیکنان قطری السد ملی‌پوش هستند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد. من در این بازی برخوردی با رائول نداشتم. فقط او هم از وقت‌کشی بازیکنان ما شاکی بود و ناراحت شد از اینکه بازی خیلی متوقف می‌شود. بالاخره برای او که در رئال مادرید و لالیگا بازی کرده توقف بیش از حد بازی غیرعادی بود.»

عقیلی درباره خداحافظی رحمتی از تیم ملی می‌گوید: «من در سایت‌ها دیدم که رحمتی خداحافظی کرده ولی نمی‌دانم چه نظری باید بدهم. بالاخره رحمتی دلایل خودش را دارد و کاری کرده که به نظر من باید دلیل بزرگی داشته باشد. سخت است جدایی از تیم ملی. به خصوص که نفر اول باشی و فیکس بازی کنی. به همین دلیل می‌گویم که حتما رحمتی دلایل خودش را داشته که این تصمیم را گرفته. البته من در جایگاهی نیستم که درباره خداحافظی رحمتی حرف بزنم. او خودش این تصمیم را گرفته و هر کسی در قبال کار خودش مسئول است. فقط امیدوارم او به تیم ملی برگردد، فقط همین.»

هادی عقیلی درباره دربی تهران که آن را تجربه نکرده می‌گوید: «دربی تهران را همه می‌بینند، مثل بازی‌های تیم ملی. من زمانی که سن کمتری داشتم در پرسپولیس حضور داشتم. فکر می‌کنم سال ۷۸ بود. آن سال در تمام بازی‌ها در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس حضور داشتم الا دربی. یادم می‌آید تازه بلاژویچ به ایران امده بود و در استادیوم حضور داشت. دربی تهران فوق‌العاده بزرگ است، با شور و هیجان زیاد. برایم جالب است که در شهر هم همه از دربی حرف می‌زنند. فقط امیدوارم که این بازی زیبا از آب دربیاید و مردم از تماشای یک بازی قشنگ لذت ببرند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها