کد خبر: ۱۰۸۸۵۶
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
رویانیان با حضور در تمرین امروز در جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی شرکت کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پس از مصدومیت علی کریمی و رضا حقیقی پرسپولیسی ها برای اینکه بقیه بازیکنانشان مصدوم نشوند و رفع شود گوسفند قربانی کردند. این اتفاق در حالی افتاد که هر تیمی که برنده دربی بود فردای تمرین گوسفند قربانی می کرد اما پرسپولیسی ها این بار پیش دستی کردند و برای اینکه بلا از تیمشان دور شود، در درفشی فر خون ریختند.


* پس از اینکه تمرین امروز پرسپولیس کار خود را به پایان داد، حمید استیلی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت. گفتنی است استیلی در خصوص دربی با بازیکنان و کادر فنی به گفتگو پرداخته است.


رویانیان هم با حضور در تمرین امروز در جلسه‌ای با بازیکنان و کادر فنی شرکت کرد. او بیشتر سعی کرد به قرمزپوشان برای دربی روحیه بدهد.


* کریمی در هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر خطاب به هواداران گفت: «ببخشید، من امروز زودتر باید به دیدار دکترم بروم و نمی‌توانم برای گرفتن عکس در خدمت شما باشم.»


* یکی از نکات جالب در اردوی قرمزپوشان قبل از دیدار با استقلال حضور خانبان آنالیزور تیم ملی در بین کادر فنی پرسپولیسی‌هاست که گفته می‌شود برای آنالیز استقلال دعوت شده است.


* اما پس از تمرین امروز دوربین واحد مرکزی خبر نیز برای گفتن یک پلاتو دچار مشکلاتی مقابل ورزشگاه درفشی‌فر شد. هواداران با نشان دادن عددهای 6 برای خبرنگار این دوربین مشکلاتی را ایجاد کردند اما پس از گذشت دقایقی این موضوع حل شد.


* تعدادی از هواداران پرسپولیس که از امروز از شهرستان‌های مختلف به تهران آمده بودند به دنبال بلیط دربی 76 بودند که در نوع خود بسیار جالب بود. البته برخی از بازیکنان نیز از همین الان به دنبال بلیط دربی روز جمعه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها