کد خبر: ۱۰۸۷۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ آبی‌پوشان روی کاغذ برنده هستند.

یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی 76 گفت: دربی مسابقه‌ای هست که نتیجه آن مشخص نیست و حساسیت های خاص خودش را دارد. این بازی غیر قابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیافتد.

وی در مورد شرایط استقلال و پرسپولیس قبل از این دیدار عنوان کرد: استقلال تیم بسیار خوبی است و مهره های تأثیر گذار زیادی دارد. به نظر من این تیم روی کاغذ برنده است اما در بازی هر اتفاقی مکمن است بیافتد.

اکبری در مورد اینکه آیا دربی ها حساسیت گذشته را دارند؟ اظهارداشت: هر چه رو به جلو می رویم این بازی حساسیتش کمتر می شود. به نظر می رسد دربی ها دیگر آن رنگ و بوی گذشته را ندارند و قبلا خیلی حساس تر بود.

پیشکسوت استقلال در مورد خاطراتش از رویارویی با پرسپولیس گفت: اولین دیداری که با استقلال به مصاف پرسپولیس رفتم دربی سال 79 بود که دعوا شد. من تازه به استقلال آمده بودم و در اولین مسابقه آن اتفاقات رخ داد. آن مسابقه هیچ وقت از خاطر من فراموش نمی شود.

اکبری در مورد مردان تاثیرگذار دربی 76 اظهار داشت: در استقلال فرهاد مجیدی و مجتبی جباری می توانند تأثیر زیادی در دربی داشته باشند. همچنین علی کریمی در پرسپولیس می توانست به این تیم کمک زیادی کند که به نظر می رسد او مصدوم است و نمی تواند به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها