کد خبر: ۱۰۸۷۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
یک عضو جبهه پایداری از دیدارهای غیر رسمی این جبهه با جلیلی و فتاح خبر داد و گفت این افراد از نظر گفتمانی به جبهه نزدیک‌تر از سایر گزینه‌ها هستند.

 به گزارش 598، یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات حجت‌الاسلام آقاتهرانی مبنی بر بررسی مصادیق در جبهه پایداری گفت: ما در حال بررسی مصداق‌های مختلفی هستیم اما به جلیلی،‌لنکرانی و فتاح اعتقاد بیشتری داریم و آنها را از نظر گفتمانی به جبهه نزدیک‌تر می‌دانیم. 

این عضو جبهه پایداری با اشاره به دیدارهای غیر رسمی جبهه با این افراد گفت: نامزد مورد نظر جبهه فعلا نهایی نشده است اما از لحاظ گفتمانی با این ۳ نفر رابطه نزدیکی داریم.

* بحث کاندیداتوری الهام در جبهه مطرح نیست

وی درباره حمایت پایداری از الهام تصریح کرد: وی خودش تصمیمی ندارد و در دولت دارای مسئولیت است از این رو بحث الهام در جبهه مطرح نیست.

این عضو جبهه پایداری در خصوص حمایت از حداد عادل نیز خاطر نشان کرد: وی در ائتلاف سه‌گانه حضور دارد و این قالب را پسندیده در حالی که درباره مبانی شکل‌گیری این ائتلاف باید بحث شود.

* تشکیل ستاد انتخابات جبهه پایداری

یکی دیگر از اعضای جبهه پایداری نیز در این زمینه گفت: درباره همه نامزدها بحث شده‌اند اما نظر نهایی جبهه مهم است که باید به تایید شورای فقاهتی برسد.

وی در خصوص تشکیل ستاد انتخاباتی جبهه پایداری گفت: زمانی که فضای کشور انتخاباتی شود و به یقین برسیم که مجاز هستیم وارد فضای انتخابات شویم ستاد انتخاباتمان نیز فعال می‌شود. 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها