کد خبر: ۱۰۸۶۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی استقلال کار رحمتی در خداحافظی از تیم ملی را بچه‌گانه خواند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال با بیان اینکه نمی‌داند چندمین دربی است که در آن حضور دارد، در مورد  اینکه آیا واقعاً این بازی 3 امتیاز دارد، گفت: از نظر آمار و ریاضی این بازی 3 امتیاز دارد اما از خیلی نظرهای دیگر 100 امتیاز دارد. این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و هواداران هم دوست دارند تیم‌شان برنده شود.

وی در مورد اظهارنظر گل‌محمدی مبنی بر اینکه پرسپولیس با اختلاف 2 گل استقلال را شکست می‌دهد، عنوان کرد: گل‌محمدی حتماً یک چیزهایی را می‌داند که ما نمی‌دانیم. بعد از 15،16 سال می‌دانیم در دربی چه‌کار کنیم. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا برنده بازی باشیم. حتماً ایشان یک علمی دارند که ما نداریم.

قلعه‌نویی در رابطه با خواب حمید استیلی مبنی بر اینکه پرسپولیس 4 بر یک استقلال را شکست می‌دهد، گفت: خواب دیدن فلسفه خودش را دارد که چه موقع بخوابی و چه غذایی بخوری، همه اینها مهم است.

سرمربی استقلال در مورد خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی و واکنش کارلوس کی‌روش عنوان کرد: قسمتی از این مسئله را قبول دارم. مهدی بچگی کرد اما از بابازاده هم گله دارم. هنوز فرصت نکردیم با هم صحبت کنیم. بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های ما باید به بازیکن نزدیک می‌شد و از نظر روحی و روانی به او کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: یک دلخوری هم از کی‌روش دارم اینکه چرا راحت این حرف‌ها را می‌زند. کی‌روش ابتدا باید صحبت‌های رحمتی را می‌شنید و بعد تصمیم می‌گرفت. شاید رحمتی مشکل داشت. بعد از شنیدن صحبت‌های رحمتی باید صلاح مملکت را در نظر می‌گرفت. البته ما که چشم‌آبی نیستیم و مثل بعضی از قلم به دستان هم چشم‌آبی‌ها را دوست نداریم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: اگر من جای کی‌روش بودم با بازیکن صحبت می‌کردم اما تعجبم این است که چرا این مربی بزرگ در مورد این قضیه خیلی زود موضع گرفت تا برای رحمتی هم ذهنیت بدی به وجود بیاید. کی‌روش باید به‌عنوان یک پدر به صحبت‌های رحمتی گوش می‌داد.

وی با انتقاد از عادل فردوسی‌پور گفت: متأسفانه عادل قداست‌شکنی می‌کند و همه را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. باز هم می‌گویم اگر من بودم سعی می‌کردم با صحبت کردن قضیه را حل کنم. البته زمانی بوده که من هم 11 بازیکن استقلال را کنار گذاشتم اما به‌نظرم کی‌روش عجله کرد.

سرمربی استقلال در مورد غیبت علی کریمی در دربی گفت: خیلی دوست داشتم کریمی در این بازی حاضر بود تا مردم بتوانند تمام ستاره‌هایشان را یکجا ببینند. کریمی هم از نظر وزنی و هم از نظر اخلاقی و فنی بازیکن بزرگی است و مردم هم دوستش دارند. متأسفانه هنوز خیلی از مردم ما کریمی را به‌درستی نشناخته‌اند. من یک سال در تیم ملی با کریمی همکار بودم و کوچکترین مشکلی نداشتم. امیدوارم تعریفی که از کریمی کردم باعث نشود اطلاعیه‌ای علیه من صادر شود و آنهایی که هویت ورزشی ندارند مصاحبه کنند.

قلعه‌نویی در ارتباط با این موضوع که آیا دربی روز جمعه مساوی می‌شود یا خیر، عنوان کرد: دنبال مساوی نیستیم و اگر زورمان رسید می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم. نتیجه هم دست خداست. اینکه می‌گویند قبل از دربی‌ها به دو تیم توصیه می‌شود بازی‌ را مساوی کنند قبول ندارم. قبلاً توصیه‌هایی بود بر  اینکه بازیکنان طوری رفتار کنند که تماشاگران تحریک نشوند اما در رابطه با نتیجه هیچ‌وقت صحبت نمی‌شد.

وی در مورد حضور یا عدم حضور مجیدی در دربی گفت: مجیدی بازیکنی است که همه مردم دوستش دارند به‌خاطر همین بود که ما او را به استقلال آوردیم اما خودش هم می‌داند که از نظر بدنی به مجیدی آماده اصلاً شباهت ندارد. ما نمی‌خواهیم کاری کنیم که این بازیکن خراب شود و مردم روز بدش را ببینند. با این شرایط فکر می‌کنم نهایتاً 20 تا 25 دقیقه از مجیدی استفاده کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا دربی‌ها زیبا نمی‌شود، گفت: بازی‌های زیادی وجود داشت که زیبا هم از آب درآمده بودند مانند پیروزی 3 بر 2 اخیر پرسپولیس و یا پیروزی 3 بر 2 استقلال. موارد دیگری هم وجود دارد که بازی‌ها زیبا شدند هرچند بازی‌هایی هم وجود دارد که کیفیت لازم را نداشته‌اند. در طول لیگ یک تیم نمی‌تواند همیشه کیفیت بالایی داشته باشد و به‌عنوان مثال می‌گویند بازی پرسپولیس - داماش یا استقلال - ملوان کیفیت لازم را نداشته است. شاید بعضی دربی‌ها هم در میان بازی‌های بی‌کیفیت فصل دو تیم قرار بگیرد.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا برای حریف کری می‌خواند یا خیر، گفت: خودم روحیه کری خواندن ندارم و طبعاً دنبال این مسئله نیستم و نمی‌دانم کسی کری خوانده است یا خیر.

وی درباره میزان آمادگی بازیکنانش گفت: بازیکنان ما در نهایت آمادگی به‌سر می‌‌برند و هیچ محروم و مصدومی هم نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها