کد خبر: ۱۰۸۵۰۹
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
شاید اگر این اردو طولانی‌تر می‌شد و تیم قبل از بازی هم به اردوی شبانه‌روزی می‌رفت تاثیر بدی بر بازیکنان می گذاشت اما حالا شرایط کمی متفاوت است

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – در فاصله 4 روز مانده به دربی یحیی گل‌محمدی تیمش را به کردان برد چرا که زمین ورزشگاه درفشی‌فر برای تمرینات قبل از دربی مهیا نبود. با این حال شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که چرا پرسپولیس از تهران دور شد و آیا این کار به سود پرسپولیس خواهد بود یا نه؟

بدون شک گل محمدی در انتخاب کردان  مساله آرامش بازیکنان و اعضای تیم را لحاظ کرده و قصد داشته با ایجاد شرایط اردویی تیم را در موقعیت مسابقه قراردهد اما بعضا اتفاق افتاده که این قبیل برنامه‌ریزی‌ها در خصوص بازیکنان ایرانی جواب عکس می‌دهد؛ یعنی اگر یک بازی بیش از اندازه برای بازیکنی بزرگ شود او در جریان مسابقه نیمی از خودش هم نخواهد بود و تحت تاثیر جو بازی فوتبال خودش را هم فراموش می‌کند.


با این حال اردوی کردان دو روزه خواهد بود و قاعدتا پرسپولیسی‌ها عصر امروز یا امشب باید به تهران برگردند. شاید اگر این اردو طولانی‌تر می‌شد و تیم قبل از بازی هم به اردوی شبانه‌روزی می‌رفت تاثیر بدی بر بازیکنان می گذاشت اما حالا شرایط کمی متفاوت است و شاید بهتر باشد گل‌محمدی این بازی را برای شاگردانش ساده کند.

البته از انصاف نگذریم اردوی کردان یک حسن دیگر هم برای پرسپولیس داشت و آن اینکه سرخ‌ها دو روز دور از تهران و هوای آلوده‌اش تمرین کردند و در زمان دویدن دود را به ریه‌هایشان نفرستادند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها