کد خبر: ۱۰۸۵۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
برهانی فوتبالیست بزرگی است اما ترس ندارد. پارسال هم روبروی او بازی کردم و ترسی ندارم. من صد درصد آماده‌ام

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بعد از مصدومیت علی کریمی و البته عادل کلاه‌کج، انتخاب جانشین جادوگر به تنها دغدغه یحیی گل‌محمدی بدل شد. ابتدا بحث مهدی مهدوی‌کیا به میان آمد اما به نظر می‌رسد او آماده حضور ۹۰دقیقه‌ای در زمین نباشد. بعد از کیا نوبت به نقی‌زاده رسید اما حضور او باعث می‌شود سیستم بازی پرسپولیس از ۲-۴-۴ به ۱-۳-۲-۴ تغییر کند که این موضوع به اعتقاد کادر فنی به صلاح نیست. سومین گزینه اما تغییر در جای بازی حسین ماهینی است. با این تغيیر، ماهینی هافبک راست می‌شود و جایگزین کریمی و محمدرضا خانزاده نقش دفاع راست و جانشین ماهینی را ایفا می‌کند. با این اوصاف باید بگوییم خانزاده مهم‌ترین آلترناتیو علی کریمی است.


خانزاده درباره دربی و اين‌كه آیا برای این بازی استرس دارد یا نه، می‌گوید: «بابت چه موضوعی باید استرس داشته باشم؟ مگر کلیه‌ام را می‌گیرند که استرس داشته باشم؟ اگر کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم و بهترین عملکردم را به نمایش می‌گذارم. دفاع راست پست تخصصی من نیست اما شاید دفاع راست باشم و شاید هم اصلا بازی به من نرسد. هنوز هیچ چیز مشخص نیست. خیلی دوست دارم دراین بازی به میدان بروم و استرسی هم ندارم. اگر باشم که تمام توانایی‌ام را می‌گذارم برای موفقیت پرسپولیس و اگر نباشم هم برای تیم دعا می‌کنم.»

در صورت حضور در دفاع راست پرسپولیس، خانزاده باید روبروی آرش برهانی قرار بگیرد. از خانزاده می‌پرسیم از رویاروی با برهانی نمی‌ترسد که در جواب می‌گوید: «برهانی فوتبالیست بزرگی است اما ترس ندارد. پارسال هم روبروی او بازی کردم و ترسی ندارم. من صد درصد آماده‌ام و به نظرم عملکرد مطلوب در دربی ربطی به تجربه ندارد. هر بازیکنی که سرحال‌تر باشد و آماده‌تر می‌تواند موفق باشد.»

خانزاده درباره پیش‌بینی‌اش از دربی می‌گوید: «پیش‌بینی دربی سخت است اما از خدا می‌خواهم که این بازی را ببریم. از ته قلبم دوست دارم ببریم. اگراین بازی را ببریم شرایطمان بهتر می‌شود و به رتبه‌ای بالا‌تر در جدول می‌رسیم. من از بچگی پرسپولیسی بودم و هزار تا پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم.»

خانزاده درباره خاطره‌اش از دربی‌های گذشته می‌گوید: «نمی‌دانم چه سالی بود اما خیلی بچه بودم. عیلرضا اکبرپور به داود فنایی گل زد و قسم می‌خورم تا ۴۸ ساعت بعد از باخت پرسپولیس گریه می‌کردم. همه می‌گفتند گریه بس است اما نمی‌توانستم اشک نریزم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها